ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ارز دولتی و اخبار ارز دولتی و نحوه دریافت ارز دولتی و ثبت نام ارز دولتی و قیمت ارز دولتی با کارت ملی و ارز دولتی از کجا بگیریم و ثبت نام ارز دولتی با کارت ملی و نحوه دریافت ارز دولتی با کارت ملی و قیمت ارز دولتی امروز و قیمت دلار دولتی با کارت ملی امروز و ارز دولتی به چه کسانی تعلق میگیرد در نم نمک.

ارز دولتی از کجا بگیریم؟

برای دریافت ارز دولتی با نرخ نیمایی ، هر 365 روز یکبار می توانید با افتتاح حساب ارزی به یک صرافی مراجعه کرده و 2 هزار یورو یا 2100 دلار ارز دریافت نمایید. در سال گذشته این مبلغ 5 هزار یورو بود اما با تصمیم بانک مرکزی کاهش یافته است. برای دریافت این مبلغ باید کفش های آهنی به پا کنید. یکی از دشوارترین قسمت ها در این روند ، پیدا کردن صرافی مناسب برای دریافت ارز می باشد. طبق اظهارات بانک ، پس از افتتاح حساب ارزی می توانید با ارائه مدارک مورد نیاز از صرافی ها ارز دولتی دریافت کنید.نحوه ثبت نام و دریافت ارز دولتی با کارت ملی 1402نحوه ثبت نام و دریافت ارز دولتی با کارت ملی 1402

اما به سادگی های این موضوع اعتقاد نکنید؛ زیرا بسیاری از صرافی ها درخواست شما را رد می کنند یا به تعویق می اندازند. تنها صرافی ملی ایران اعلام کرده که ارز دولتی را با شرایط خاصی ارائه می دهد. برای گرفتن نوبت دریافت ارز دولتی باید در وب سایت mex.co.ir ثبت نام کنید. اما باید توجه داشته باشید که نوبت ها به طرز عجیبی همیشه پر است.

طبق دستور بانک مرکزی ، صرافی ها باید طبق نوبت به متقاضیان خدمات بدهند ولی همین نوبت دهی هیچ معیاری ندارد و اگر آشنا داشته باشی میتوانی به سرعت نوبت بگری در غیر این صورت باید مدام با صرافی در تماس باشی تا شاید اسم تو هم در لیست جا بگیرد. یکی از متصدیان صرافی خصوصی می گوید : «لیست ما تا هفته بعد پر شده اگه بهمون اعتبار بدن ، اسم جدید می نویسم وگرنه باید صبر کنی. شنبه زنگ بزن ببینم توی لیست جا داریم یا نه.»

ارز دولتی کی به دستمان میرسد؟

اگر همه چیز به خوبی پیش برود ، حدود 30 دقیقه زمان لازم است تا صرافی مبلغ 2 هزار یورو یا 2 هزار و 100 دلار را به حساب ارزی شما واریز کند. پس از انجام واریز ، یک پیامک به شما ارسال می شود که مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز شده است. پس از گذشت 5 روز کاری ، شما می توانید به بانک مورد نظرتان مراجعه کرده و ارز مورد نظرتان را دریافت کنید. البته باید حداقل مبلغ 100 دلار یا یورو در حساب شما به مدت حداقل شش ماه باقی بماند و همچنین معادل 5 درصد از مبلغ واریزی به عنوان کارمزد به صورت ریالی به بانک پرداخت شود.

  • تاریخ: چهارشنبه, 16 اسفند 1402
  • برگرفته از: ایسنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن