ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

اکبر عبدی گفت : سینمای ما به دلیل ضعف فیلمنامه به این مرحله رسیده ، از «فسیل» و غیر فسیل بگیرید تا ... . می گویند اگر فلان فیلم ، فیلم بدی است چرا اینقدر فروخته است؟! می گویم می شود یک کلیپ را هم گذاشت و بسیار بازدید داشته باشد. 

انتقاد اکبر عبدی به ضعف فیلمنامه از «فسیل» تا غیر«فسیل»

به گزارش نم نمک ، طبق گزارش رسیده ، این بازیگر که در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی شامگاه جمعه سوم آذر 1402 در ایوان شمس ، سخن می گفت ، خطاب به هنرجویان ادامه داد : روی سناریو و قصه تاکید داشته باشید چون این موضوع به فرهنگ و سلیقه مردم وصل است.اکبر عبدی الان کجاست؟اکبر عبدی الان کجاست؟

در این مراسم پس از ورود هنرمندان پیشکسوت سینما با تشویق ممتد حاضران ، قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، ویدیوکلیپی از صحبت های قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و مهدی شفیعی دبیر جشنواره آموزشگاه های آزاد سینمایی پخش شد. 

در ادامه شفیعی خود نیز روی صحنه آمد و ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت : با همه جان و جهان به سوگ کودکانی معصوم می نشینیم که عطر معصومیتشان جهان را پر می کند. شما را روزی که ماه منجی بر درختان زیتون بتابد یاد خواهیم کرد. 

وی عنوان کرد : خوشحالم که جشنواره به روز اختتامیه رسید و حاصل تلاش های شما را که داوران قضاوتشان کرده اند ، خواهیم دید.

در ادامه ضمن گرامیداشت یاد درگذشتگان سینما ، برگزیدگان بخش عکس اعلام شد.

در این بخش امیر دژاکام ، علیرضا اسماعیلی ، کامران شریفی و مهسا اصانلو روی صحنه آمدند.

در این بخش لوح تقدیر به رویا شهباززاده از آموزشگاه نیک پیک ، محمدرضا شهبازیان از آموزشگاه اندیشه نو ، سمانه نوری وند از آموزشگاه هنر هفتم ، مهسا کمالی از آموزشگاه نیک پیک ، سولماز قدرتی از آموزشگاه قاب سفید رسید و این عکاسان شایسته تقدیر شناخته شدند.

عکاسان برگزیده نیز یپرم آواکیان از آموزشگاه دارالفنون ، حامد حیدری از آموزشگاه هنر هفتم ، احمد بلباسی از آموزشگاه دارالفنون ، ثنا پزشک از آموزشگاه هنر هفتم و فائزه حسن زاده از آموزشگاه آبرنگ بودند.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی ، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و اکبر عبدی برای اهدای جوایز برگزیدگان بخش فیلمنامه روی صحنه آمدند.

در این بخش لوح تقدیر به سعید عملی نویسنده «کبوترخانه» از آموزشگاه موج نو ، جایزه سوم به وحیده ملاحیدری نویسنده «خنده های اجباری» از آموزشگاه مکتب یزد ، جایزه دوم به علی ملک شاهی مقدم نویسنده «عنابی» از آموزشگاه پلک ، مقام اول و بهترین فیلمنامه به الهام میرحسینی نویسنده «روزی که باران بارید» از آموزشگاه مکتب یزد رسید.

اکبر عبدی : بر فیلمنامه تاکید کنید زیرا به فرهنگ مردم وصل است

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما در این بخش گفت : چون این بخش مربوط به فیلمنامه بود باید بگویم فیلمنامه اساس و ریشه یک کار نمایشی است چه تئاتر ، چه فیلم سینمایی و ... . سینمای ما به دلیل ضعف فیلمنامه به این مرحله رسیده ، از «فسیل» و غیر فسیل بگیرید تا ... . می گویند اگر فلان فیلم ، فیلم بدی است چرا اینقدر فروخته است؟! می گویم می شود یک کلیپ را هم گذاشت و بسیار بازدید داشته باشد. 

وی خطاب به هنرجویان گفت : روی سناریو و قصه تاکید داشته باشید چون این موضوع به فرهنگ و سلیقه مردم وصل است.


بیوگرافی اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر کشورمان

اکبر عبدی آقاباقر متولد 4 شهریور 1339 بازیگر ایرانی است. او برای تنوع در نقش هایش و بازی در فیلم های کمدی شهرت دارد. او دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

  • تاریخ: شنبه, 04 آذر 1402
  • برگرفته از: ایسنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن