ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

گلزن تیم پرسپولیس در بازی با تیم ملوان بندر انزلی گفت : سقف تیم پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها پایین است. از لحاظ مالی شرایط خیلی خوب نیست و من مجبورم با اسنپ رفت و آمد کنم.

آل کثیر : با اسنپ رفت و آمد می کنم

به گزارش نم نمک ، عیسی آل کثیر در جمع خبرنگاران گفت : به تیم و هواداران تبریک می گویم. خدا را شکر تک گل من بود اما زحمات تمام بچه ها بود و توانستیم 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.عیسی آل کثیر الان کجاست؟ + بیوگرافیعیسی آل کثیر الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید این گل آفساید بود ، افزود : من هنوز ندیدم.

عیسی آل کثیر همچنین درباره اینکه پرسپولیس در حال حاضر یک اختلاف امتیاز با استقلال برای کورس قهرمانی دارد ، اظهار کرد : ما راهمان را ادامه می دهیم تا آخر فصل هر چه خیر است پیش بیاید.

وی درباره محرومیت اوسمار در این دیدار تصریح کرد : خودش درباره محرومیتش صحبت کرد. فکر نمی کنم نیازی بود که به او کارت بدهند. مهم برد تیم بود که توانستیم بازی را ببریم.

آل کثیر در پاسخ به این پرسش که هر چقدر به پایان لیگ نزدیک می شویم حواشی و درگیری زیاد می شود و نظر شما درباره جمله ای که استقلالی ها می گویند (ما نمی گذاریم قهرمان شوید) چیست افزود : راجع به تیم خودمان صحبت کنید. راجع به تیم های دیگر من نظر نمی دهم ، تیم خودشان است. شما مرتب درباره استقلال می گویید ، درباره تیم خودمان و این بازی صحبت کنید. آن ها برای ما قابل احترام هستند و نظر شخصی خودشان است.

وی افزود : مهم برد تیم بود و تیم هم روند برد خود را ادامه می دهد.

آل کثیر در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم پرسپولیس می تواند دبل کند و هر دو جام را به خود اختصاص دهد تصریح کرد : ما راهمان را ادامه می دهیم و از فردای خودم خبر ندارم که چه اتفاقی خواهد افتاد. مهم این است که تلاش خودمان را بکنیم. هر اتفاقی که بیفتد دست خداست و مزد زحمات را می دهد. وظیفه ما این است که تلاش خود را انجام دهیم و تمرکز کنیم و این کار را انجام می دهیم و بقیه دست خداست.

گل زن پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که اسماعیلی فرد از شرایط پرداختی پرسپولیس ناراضی بود ، نظر شما در این خصوص چیست افزود : او حق دارد. من نمی دانم دانیال چند درصد گرفته بود. خوب اگر 40 درصد باشد تیمی که می خواهد قهرمان شود حداقل باید 70 درصد دریافت کند. سقف تیم ما نیز نسبت به سایر تیم ها پایین است. از لحاظ مالی شرایط خیلی خوب نیست و من خودم شخصا با اسنپ رفت و آمد می کنم و ماشین ندارم.

وی ادامه داد : سقف قرارداد ما پایین و پرداختی ها ضعیف است. حرکت تیم رو به جلوست. بسیاری از بچه ها از جمله دانیال متاهل هستند و شغل دومی ندارند و تمام تمرکزشان روی بازی هاست.  بازیکنان نمی توانند بازی و تمرین را رها و مغزشان را مشغول بیزینس کنند. ان شالله که این مشکلات زودتر حل شود.

آل کثیر در پاسخ به این پرسش که آیا تیم سپاهان با شما تسویه کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد : نه طلب ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تصور نمی کنید که پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم هوشمند دارد گفت : نمی دانم شما تشخیص می دهید که نیاز دارد یا خیر؟ مربی باید نظر بدهد نه من. این صحبت هایی که مطرح می کنید نمی دانم از روی قصد است یا خیر؟ چرا تیم مهاجم ندارد؟ تیم وحید امیری و امید عالیشاه ، عیسی آل کثیر و... را دارد ، چطور می گویید مهاجم ندارد؟

وی در خصوص مالکیت مشترک و اینکه قرار است تا سوم اردیبهشت حل شود ، این موضوع به شما به عنوان بازیکن پرسپولیس استرسی وارد می کند یا خیر اظهار کرد : ما سعی می کنیم پیگیر این گونه موضوعات نشویم. من خودم پیگیر این موضوعات نمی شوم تا تمرکزم را برای بازی های هفته های آینده که با صنعت نفت داریم ، از دست ندهم. من زیاد خودم را درگیر نمی کنم چون این مساله به مدیریت برمی گردد و آن ها باید پیگیری کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که در یک صحنه دچار مصدومیت شدید ، آیا مشکل خاصی دارید افزود : یک مقدار سرگیجه گرفتم و خدا را شکر چیری نبود.


بیوگرافی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر متولد 18 بهمن 1368 بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی در زمان عضویت در تیم آلومینیوم هرمزگان ، آقای گل رقابت های لیگ آزادگان 94-1393 شد.

  • تاریخ: شنبه, 25 فروردين 1403
  • برگرفته از: ایسنا

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
100%

نظر دادن