ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بابک نوری هریس و فوت بابک نوری هریس و بیماری بابک نوری هریس و بیوگرافی بابک نوری هریس و اخبار بابک نوری هریس و حواشی بابک نوری هریس و بابک نوری هریس کیست و بابک نوری هریس کجاست و چه خبر از بابک نوری هریس و بابک نوری هریس اهل کجاست و بابک نوری هریس در بیمارستان و علت مرگ بابک نوری هریس و درگذشت بابک نوری هریس در نم نمک.

شهید بابک نوری هریس به جمع شهدای مدافع حرم گیلان پیوست

بابک نوری یکی از جوانترین مدافعان حرم گیلان که در سوریه به شهادت رسید در فضتی مجازی محبوبیت خاصی پیدا کرده چرا که وی شبیه یک مدل فوق العاده زیبا بوده و مدافع حرم شدن وی برای مردم جذاب است!بیوگرافی بابک نوری هریس مدافع حرم + نحوه شهادتبیوگرافی بابک نوری هریس مدافع حرم + نحوه شهادت

بابک نوری هریس دانشجوی غیور بسیجی ، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) به جمع شهدای مدافع حرم گیلان پیوست. وی چندی قبل ، داوطلبانه برای دفاع از حرم بانوی مقاومت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به صفوف رزمندگان مدافع حرم در سوریه ملحق شد و در عملیات آزاد سازی منطقه البوکمال بال در بال ملائک گشود و دعوت حق را لبیک گفت.

بیوگرافی بابک نوری هریس مدافع حرم + نحوه شهادت

زیباترین عکس شهید بابک نوری هریس

بیوگرافی بابک نوری متولد 1372 در استان گیلان است که به تازگی به جمع مدافعان حرم در سوریه پیوست و توسط گروه داعش به شهادت رسید.

خبر شهادت او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت چرا که عکس های اینستاگرامی او بسیار متفاوت بوده و همه کاربران گمان میکردند که او یک مدلینگ است!

روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از یک پسر جوان خوش تیپ و خوش چهره منتشر شد که خبر از شهادت او در سوریه را میداد و بسیاری از کاربران متعجب شده بودند که این چهره جذاب از مدافعان حرم در سوریه است.

واکنش سپاه قدس به شهادت او

بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی ، معاون سپاه قدس استان گیلان این خبر را تایید و اعلام کرد که از افراد بسیجی سپاه است که بعد از اعزام به سوریه به مقام بالای شهادت نائل میشود.

زمان شهادت بابک نوری

این شهید بزرگوار از اعضای سپاه قدس بوده که برای دفاع از حرم مقدس حضرت زینب (س) به سویه میرود و در روز شهادت امام رضا (ع) توسط نیروهای تکفیری داعش به شهادت میرسد.

وصیت نامه بابک نوری

در فضای مجازی تصویری از وصیت نامه این شهید بزرگوار منتشر شده است که محتوای آن نشان از رشادت و شخصیت ارزشمند او میدهد.

وصیت نامه ای که حرفهای درون آن بوی عشق به میهن و اهل بیت میدهد که یک جوان دهه هفتادی که مشابه او بسیار زیاد هستند برای دفاع از حرم اهل بیت جان خود را فدا میکنند..

مثل شهید محسن حججی که که دهه هفتادی بود و به جنگ گروه های کفیری و دشمنان اهل بیت رفت و جان خود را در این راه فدا کرد.

شک نکنید که اگر پای اهل بیت به میان بیایید مردم ایران در هر سن و سالی که باشند جان خود را فدای این امامان معصوم میکنند همانطور که تا به حال حججی ها و نوری ها ثابت کرده اند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن