ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بسیاری از مبتلایان به سرطان تنها به فکر انجام درمان های گران قیمت هستند درصورتی که در کنار درمان های رایج پزشکی برخی دگرگونی ها در زندگی شخصی می تواند سلامت فرد را به سرعت باز گرداند.

کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند رفتن به ارتفاعات و تنفس در هوای پاک با میزان بالای تراکم اکسیژن برای سلامت بدن و درمان مبتلایان به سرطان بسیار مفید است.کشف جدید برای نابودی تومور های سرطانیکشف جدید برای نابودی تومور های سرطانی

بر این اساس رفتن به نوک قله ها ، کوه و دشت های مرتفع سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و تشکیل گلبول های سفید خونی (تی شکل) به میزان زیاد برای نابودی تومور های سرطانی می شود.

با استفاده از این کشف دانشمندان در نظر دارند با آموزش تکنیک های کوه نوردی و رفتن به ارتفاع ، شانس امید به زندگی و درمان سرطان را در مبتلایان افزایش دهند.

گلبول های سفید (تی شکل) توسط سیستم ایمنی بدن تولید می شوند و کار اصلی آنها هدف قرار دادن و تخریب سلول های سرطانی است ، اما همیشه آن ها موفق نیستند که سبب شکل گیری سرطان دربدن می شود.

به تازگی نسل جدیدی ازدرمان سرطان نیز در دنیا مطرح شده و آن قرار دادن بیمار در محفظه حاوی مقادیر فشرده شده و زیاد گاز اکسیژن است که عملکردی مشابه رفتن به کوه و ارتفاع ها دارد و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و تشکیل گلبول های سفید تی شکل می شود.

کارشناسان به افراد مبتلا به گونه های مختلف سرطان توصیه می کنند در کنار درمان های دارویی و به جای افسردگی و ناامیدی از ورزش به ویژه کوهنوردی و رفتن به مناطق مرتفع برای کمک به بدن خود برای مبارزه با سرطان استفاده کنند.

برگرفته از yjc

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن