ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه روش رفع چربی مو و رفع دائمی چربی پوست سر و درمان موهای چرب و نازک و درمان چربی موی سر در طب سنتی و تنظیم چربی پوست سر و دارو خانگی برای چربی پوست سر و از بین بردن چربی مو بدون شستشو و درمان چربی زیاد موهای سر و ماسک مو برای چربی سر را در نم نمک ببینید.

از بین بردن چربی موی سر بدون شستشو در طب سنتی

رفع چربی مو را با روش های خانگی که تجربه تاثیر آنها را ثابت کرده است انجام دهید. چربی مو مشکل رایج اغلب افراد است که تاثیر بسزایی در ریزش و زشتی موها دارد اما نگران نباشید با استفاده از آرد ذرت به راحتی این مشکل را می توانید حل کنید. این موادی که در نم نمک به شما معرفی می کنیم موها را خشک و درخشان نگه می دارد.درمان چربی موی سر بدون شستشو در طب سنتیدرمان چربی موی سر بدون شستشو در طب سنتی

رفع مشکل چربی مو با ترکیبات خانگی

شامپویی برای رفع چربی مو

نحوه رفع چربی مو با ماسک آرد ذرت :

مقداری آرد ذرت را روی سر ماسک کنید تا موها خوشک و ابریشمی شود. این آردسر را پوسته پوسته می کند و محرک گردش خون در مغز است و همچنین موها را مرطوب می سازد.

از این آرد به عنوان شامپو خشک کننده چربی سر می توانید استفاده کنید.

رفع چربی مو با طب سنتی

نحوه مصرف آرد ذرت برای از بین بردن چربی های سر :

شامپو خشک کننده راه حل رفع چربی مو

این شامپو بسیار طبیعی است شانه آرایشی را کاملا در این آرد فرو برید و از ریشه موها شروع به مالیدن کنید تا بوی خوبی بگیرد بعد 2 تا 4 قطره روغن اسطو خودوس رابه آن اضافه کنید.

لایه بردار سر برای درمان چربی مو

داخل کاسه ای مقداری آرد ذرت جوش شیرین و آبلیمو بریزید تا خمیری به دست بیاید قبل از اینکه شامپو بزنید روی سر بمالید.

ماسک مو مخصوص رفع چربی پوست سر

داخل کاسه ای 5 تا 6 قاشق ژل آلوورا بریزید و سپس به آن دو قاشق آرد ذرت اضافه کرده و روی سر ماسک کنیدتا 3 ساعت بماند این شامپو را هفته ای یکبار بزنید

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(9 رای)
64.4%

نظر دادن