ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مرگ با کرونا ویروس و افزایش خطر مرگ با بیماری قند خون احتمال مرگ فشار خونی ها و دیابتی ها بر اثر کرونا و دیابت و کرونا و کسانی که بیشتر در خطر مرگ با کرونا هستند و بیماری که خطر مرگ با کرونا ویروس را بیشتر می کند را در نم نمک مشاهده نمایید.

احتمال مرگ فشار خونی ها و دیابتی ها بر اثر کرونا

تیتری که در میان صدها مطلب مرتبط با کرونا نظر ما را به خود جلب کرد این بود که " اگر این مورد را در خون خود دارید دو برابر دیگران احتمال بیشتر مرگ بر اثر کووید 19 برای شما وجود دارد" ، کلیک کردیم تا بدانیم مشکلی که خطر مرگ و میر براثر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد چیست. با ما در این بخش از سلامت نم نمک همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانید.مرگ بیشتر بر اثر کرونا با بیماری فشار خون و قند خونمرگ بیشتر بر اثر کرونا با بیماری فشار خون و قند خون

در روزهای کرونایی فشار خونی ها و دیابتی ها بیشتر مراقب باشند

پزشکان بر این عقیده هستند که وضعیت های جسمانی و سلامتی فرد در موارد خاص می تواند تجربه مواجهه با بیماری کرونا را تغییر دهد و گاهی اوقات باعث شدت بیماری شده و به مرگ منجر شود اما تحقیقات بیشتر در این زمینه تصویر دقیق تری را به ما نشان می دهد و ممکن است این سیگنال را داشته باشد که مشکلات سلامتی برای هر کسی که به این عفونت دچار می شود وجود دارد. اکنون یک مطالعه جدید در چین انجام شده که نشان می دهد فشار خون بالا فرد را بیش از بقیه در معرض خطر بیماری مرگ بر اثر بیماری کووید 19 قرار می دهد.

افراد دیابتی بیشتر در معرض مرگ با کرونا هستند

این مطالعه آمار مرگ و میر را روی 605 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در دو بیمارستان در شهر ووهان بررسی کرده است. محققان به طور کاملا اعجاب انگیزی متوجه شدند بیمارانی که قند خون بالا داشتند ، دو برابر احتمال مرگ بالاتری در مقایسه با دیگر بیماران دارند. حتی اگر بیماری دیابت هم در آن ها تشخیص داده نشود.

متخصصان مسئول این تحقیقات در مورد این تحقیقات این گونه توضیح دادند که ارتباط بین افزایش آمار مرگ و میر و قند خون بالا ، به این علت است که قند خون بالا تا چه میزان روی بدن تاثیر می گذارد و می تواند اثراتی مثل لخته شدن خون ، ضعف رگ های خونی و طوفان سیتوکین را در پی داشته باشد و عاملی برای واکنش بالای سیستم ایمنی به ویروس است. یافته ها در این مورد نشان می دهد باعث شده است که محققان نیاز بیشتری برای سطح قند خون برای همه بیماران مبتلا به کرونا را پیدا کنند؛ حتی افرادی که دیابت ندارند.

مرگ با کرونا ویروس

ارتباط بین میزان قند خون و ویروس کرونا موضوعی است که این روزها بیش از همیشه مورد بحث قرار می گیرد. مطالعات چندگانه در این زمینه نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت احتمال مرگ بیشتری نسبت به بقیه بر اثر ویروس دارند.

مطالعه ای که در ماه آوریل در ژورنال عفونت چاپ شد ، به این نتیجه دست پیدا کرد که افراد مبتلا به دیابت ، 4 برابر احتمال مرگ بیشتری بر اثر ویروس کرونا نسبت به افرادی دارند که به دیابت مبتلا نیستند.

این مطالعه به طور مشابه در ماه می در ژورنال دیابتولوژی چاپ شد و نشان داده شد که 10 درصد افرادی که به دیابت مبتلا بودند ، در بیمارستان بستری شده اند و بعد از هفت روز جان خود را از دست دادند. این یافته ها همچنین نشان می دهد که تقریبا یک سوم آن ها از دستگاه های تهویه استفاده کردند.

خطر بیشتر مرگ بر اثر کرونا برای بیماران دیابتی

مهمتر از همه این که در گزارش نامه ای که در ژورنال دارویی نیوانگلند در ماه ژوئن چاپ شد ، متخصصان دیابت اعلام کردند که ویروس کرونا می تواند عاملی برای ابتلا به دیابت حتی در افراد سالم باشد.

در مطالعه ای که برای ارزیابی شهر ووهان چین بود ، فردی به نام نوید ستار ، متخصص وضعیت های متابولیک در دانشگاه گلاسگلو اعلام کرد تحقیقات تایید می کند که ارتباطی به سطح بالای قند خون و مرگ و میر کووید وجود دارد. ستار در این باره گفت:می دانیم افرادی که قند خون بالایی دارند ، احتمالا بیماری را شدیدتر تجربه می کنند زیرا بیماری شدیدتر باعث فشار متابولیک شده و باعث می شود که قند خون در این افراد بیش از حد بالا برود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن