ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مجموعه ای از ترفندهایی که در سفر به آنها نیاز دارید و ترفند برای سفر راحت و ترفند برای مسافرت در جنگل و ترفند مسافرت دخترانه و ترفند مسافرت شمال و ترفند برای مسافرت با ماشین و ترفند مسافرت با بچه و ترفند برای مسافرت در جنگل آپارات و ترفند مسافرت با هواپیما در نم نمک.

مجموعه ای از ترفندهایی که در سفر به آنها نیاز دارید

اگر مراقب نباشید حتی کمپینگ های دوستانه و خارج از محیط لاکچری هتل ها نیز می توانند پر هزینه و یا پر خطر باشد. ما در این مقاله میخواهیم فوت و فن های یک مسافرت ارزان و کم خطر را برای شما تشریح کنیم.ترفندهایی لازم برای سفر با ماشین و مسافرت در جنگلترفندهایی لازم برای سفر با ماشین و مسافرت در جنگل

ترفندهای سفر

اگر شما نیز اهل تفریح و مسافرت هستید اما به علت افزایش هزینه های روزمره و مسافرت به سایر مناطق کشور با مسئله کمبود بودجه مواجه شده اید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

1-یک چادر مسافرتی بخرید

چادر مسافرتی را میتوانید با قیمت های مختلف و ظرفیت های گوناگون در بازار خریداری کنید. هرچند که می خواهید سفرهای ارزان داشته باشید ، اما پیشنهاد می دهیم با کیفیت ترین جنس ممکن را خریداری کنید.

با کیفیت ترین جنس ممکن برای خرید چادر مسافرتی الزاماً به معنای خرید گران ترین گزینه ممکن نیست ، اما در بسیاری از موارد این دو بر یکدیگر صدق کرده و شما ملزم به خرید یک چادر گران قیمت خواهید بود ، اما در هر صورت بد نیست بدانید که این چادر قرار است در مسافرت های بسیار زیادی مورد استفاده واقع شود و این امر دلیل مناسبی است تا شما را ترغیب به خرید یک متریال با کیفیت و البته گران قیمت نماید.

حتماً به ظرفیت چادر مسافرتی دقت کنید. اگر به کمپینگ های خانوادگی علاقه مند هستید با در نظر گرفتن جمعیت خانواده می توانید ظرفیت مورد نیاز را تخمین بزنید اگر هم به کمپینگ های دوستان علاقه مند هستید قطعاً میانگین ظرفیت مورد نیاز را میدانید.

چادر هایی که بسیار نازک هستند را خریداری نکنید چرا که این چادرها برای هوای بسیار سرد یا گرم مناسب نیستند در مقابل چادرهایی که ضخامت زیادی دارند علاوه بر این که از نفوذ سرما به داخل جلوگیری می کنند از نفوذ نور آفتاب در روزهای داغ تابستان هم جلوگیری خواهند کرد.

ترفندهای سفر

اگر مسافرت رفتن یکی از برنامه های ضروری و متداول شما در طول سال به شمار می رود از خرید کیسه خواب مناسب غافل نشوید. دنیای کیسه خوابها آنقدر متفاوت و متنوع است که گاهی انسان را سردرگم میکنند ، اما متاسفانه بسیاری از مردم جهان سوم با انواع کیسه خواب ها به خوبی آشنایی ندارند و این امر باعث شده است تا جایگاه یک کیسه خواب مطمئن در مسافرت های ارزان و کمپینگ های چند روزه نادیده گرفته شود.

یک کیسه خواب مطمئن باید دارای ضخامت مناسب بوده و از نفوذ حشرات و سایر جانداران به داخل کیسه جلوگیری نماید قابلیت حمل راحت و استفاده آسان نیز یکی دیگر از ویژگیهای مهم در زمان انتخاب و خرید کیسه خواب مسافرتی است.

ترفندهای سفر

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که وسایل قدیمی خانه را برای کمپینگ و مسافرت های چند روزه جمع آوری می کنند دیر یا زود از مسافرت رفتن به این شیوه خسته شده و حتی ممکن است قید کمپینگ ها و مسافرت های ارزان و کم خطر را بزنید. این وسایل اصولاً کهنه و قدیمی هستند؛ بسیاری از آنها به میزان بسیار زیادی کاربرد خود را از دست داده و یا استفاده از آنها بسیار سخت و دشوار است.

بهترین گزینه ممکن این است که وسایل کمپینگ جهت پخت و پز و سرو غذا را به صورت جداگانه خریداری نمایید. این وسایل به گونه ای طراحی می شوند که در زمان جمع کردن درون یکدیگر قرار گرفته و کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند؛ از طرف دیگر آماده سازی غذا با استفاده از آنها بسیار راحت تر بوده و شستشوی ظروف مربوطه نیز به سریع ترین شیوه ممکن امکان پذیر خواهد بود.

ترفندهای سفر

اگر علاقه چندانی به آشپزی ندارید و یا در کل مهارت انجام این کار را هم ندارید بهتر است به غذاهای کمپینگی روی آورید. غذاهای کمپینگی به غذا هایی گفته می شود که در سریع ترین زمان ممکن پخته می شوند و به ساده ترین شکل ممکن هم سرو می گردن و میتوانند سفرهای ارزان را برای شما رقم بزنند.

غذاهای کنسروی متداول ترین غذاهای کمپینگی هستند ، اما به شرطی که شیوه های آماده سازی را به صورت کاملا بهداشتی رعایت کنید. البته مصرف زیاد غذای کنسروی را توصیه نمی کنیم و بهتر است در یک مسافرت چند روزه ، تنها یک یا دوبار مورد استفاده قرار گیرند.

تخم مرغ هم به عنوان رکن اصلی یک مسافرت ارزان شناخته می شود. این ماده غذایی در عین حال که قیمت مقرون به صرفه ای دارد جای کمی اشغال می کند و در اغلب فروشگاه های کشور قابل خریداری است از طرف دیگر طرز تهیه انواع غذا با تخم مرغ نیز بسیار راحت بوده و ظروف مورد نظر نیز به راحتی قابل شستشو هستند.

سیب زمینی هم گزینه دیگری است که بسیاری از جوانان به خوبی از آن استقبال می کنند. کافیست مقداری کره در یک محفظه مناسب قرار داده و با خود به کمپینگ مورد نظر ببرید تا مزه ای رویای یک سیب زمینی کبابی با کره را تجربه کنید.

اگر در کنار دریاچه یا رودخانه چادر زده اید میتوانید با صید ماهی هم یک یا دو وعده ماهی سرخ شده یا کبابی سرو نمایید. .

ترفندهای سفر

5-بدون اطلاع به مسافرت نروید

حداقل یک یا چند نفر از دوستان نزدیک یا افراد خانواده را از محلی که قصد چادر زدن دارید مطلع کنید. این امر باعث می شود امنیت شما در یک مسافرت چند روزه افزایش یابد. مدام گوشی همراه خود را چک کنید و به تماس ها پاسخ دهید. بگذارید نزدیکان شما از تمامی مسیرهایی که در حال عبور هستید اطلاع داشته باشند. در چنین مسافرتهایی بهتر است از خاموش شدن تلفن همراه خود جلوگیری کنید در اولین فرصت ممکن شارژ باتری را کامل کرده و یا حتی الامکان از پاوربانک استفاده نمایید. در صورت تغییر محل کمپ یا مسیر مورد نظر از طریق پیامک این موضوع را به خانواده یا دوستان خود اطلاع دهید.

ترفندهای سفر

چند نکته کاربردی برای سفرهای ارزان و کم خطر

  • چادر زدن در دامان طبیعت بسیار بهداشتی تر از اقامت در هتل های ارزان قیمت خواهد بود.
  • هر چند مسافرت رفتن با یک خودرو هزینه های شما را کاهش می دهد اما اگر از دو خودرو استفاده کنید امنیت بیشتری خواهید داشت.
  • اگر در دل طبیعت های سرسبز و جنگل های انبوه چادر زده اید احتمالاً با مشکلاتی از قبیل نیش حشرات مواجه شوید. برای پیشگیری از چنین مشکلاتی بهتر است شیوه های مقابله با نیش حشرات در مسافرت را مطالعه کنید.
  • در مسافرت خود از اعتماد کردن به افراد غریبه و یا نزدیک شدن بیش از حد به حیوانات خودداری کرده و سعی کنید فاصله خود را حفظ کنید.
  • شرایط جوی را پیش از آغاز مسافرت چک کنید.
  • حتی الامکان یک دست لباس گرم و زمستانی با خود ببرید.
  • از برداشتن وسایل ضروری بخصوص داروهای مورد نیاز مطمئن شوید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن