ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، چگونه در خواب آینده را ببینیم و بهترین دعا برای خواب آینده و چگونه همسر اینده را در خواب ببینیم و دیدن صحنه هایی از آینده در خواب و چگونه بهشت را در خواب ببینیم و دیدن چهره همسر آینده در خواب و دعا برای خواب دیدن راه حل مشکل و دیدن مطلب در خواب مفاتیح و علت دیدن اینده در خواب و دعا برای خواب دیدن همسر آینده در نم نمک.

دعای خواب دیدن آینده

یک ماه چهار شرطی که مربوط به چگونه وارد خواب عشقمان شویم می باشد را رعایت کنید در طول این یک ماه بعد از نماز های پنج گانه سه مرتبه دعای خواب دیدن آینده که در زیر آمده است را قرائت فرمایید . آینده برای شما در خواب به تصویر کشیده می شود. به واسطه اعمال نیک و بد شما آینده در حال تغییر است و اگر تمایل دارید به محض تغییر آینده شما مطلع شوید چهار شرط را همیشه ادامه دهید و دعای زیر را بعد از خواندن نماز های پنج گانه سه مرتبه مادام العمر بخوانید .چگونه در خواب آینده را ببینیم؟ + بهترین دعاچگونه در خواب آینده را ببینیم؟ + بهترین دعا

خواب دیدن آینده

اللَهُمَ رَبِ إِبرَاهِیمَ وَإِسمَاعِیلَ وَ مُوسی وَ إِسحَاقَ وَیَعقُوبَ و عِیسی ، وَرَبِ مُحَمَدٍ اَلذی قَدَستَهُ تَقدِیسا وَرَبِ جِبرِیلَ وَمِیکَائِیلَ وَإِسرَافِیلَ ، وَمُنزِلَ التَورَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالزَبُورِ وَالفُرقَانِ أَرِنِی فِی مَنَامِی هذا ما تَری فِیهِ الخَیرِ وَ الخَیراتِ وَ البَرَکاتِ

دعا هایی جهت دیدن مطالب و مهمات در خواب :

1- هر کس می خواهد مطلبش را در خواب ببیند سوره های شمس و ضحی و تین و قدر و کافرون و آیه «قُل إِنَمَا أَنَا بَشَرٌ مِثلُکُم یُوحَی إِلَیَ أَنَمَا إِلَهُکُم إِلَهٌ وَاحِدٌ فَمَن کَانَ یَرجُو لِقَاء رَبِهِ فَلیَعمَل عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشرِک بِعِبَادَهِ رَبِهِ أَحَدًا» ، را هر کدام سه بار بخواند و سپس هفت بار صلوات بفرستد و سه بار بگوید : « بسم الله المَلِکُ القُدُوس» و بعد سه بار بگوید : بسم الله الرحمن الرحیم و با جامه پاک و با طهارت رو به قبله بخوابد و بگوید : « أرِنی فی مَنامی ما سَئَلتُکَ بحق الله لا اله الا هو الحی القَیُوم لا تأخذُهُ سنهُ و لا نَومُ» إن شاء الله به مقصود خود می رسد.

خواب دیدن آینده

2- در کتاب الجواهر المنثوره آمده است : کسی که بخواهد مطلب خود را در خواب ببیند به وقت خوابیدن هر یک از سوره های و الشمس ، و اللیل و التین ، اخلاص ، قل اعوذ برب الفلق ، قل اعوذ برب الناس ، و با طهارت در مکان پاکی ، در جامه پاکی رو به قبله بر دست راست بخوابد ، همانند مرده ای که در قبر گذاشته می شود ، و مطلب خود را نیت کند اگر در شب اول ندید ، در شب های بعد خواهد دید ، و از هفت شب تجاوز نمی کند ، گفته شده این مطلب مجرب [یعنی تجربه شده] است. (ر. ک : مفاتیح الجنان)

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(36 رای)
80%

نظر دادن