ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، هیچ فردی کامل نیست، اما ویژگی هایی دارد که باعث می شود او را محترم بشمارید.

1ـ همه چیز را با او درمیان می گذارید. هر چیزی که در ذهن تان و در قلب تان هست و از بقیه مردم مخفی کرده اید را با شریک زندگی تان در میان می گذارید.١٠ روش برای اینکه بفهمیم آیا با فرد درستی در رابطه هستیم١٠ روش برای اینکه بفهمیم آیا با فرد درستی در رابطه هستیم

2ـ در مقابل او گارد نمی گیرید شاید قوی و باهوش باشید ، اما او آنقدر برایتان ارزش دارد که نقطه ضعف ها و چیزهایی که شما را آسیب پذیر می کنند را با او در میان بگذارید.

3ـ همه جوره به او احترام می گذارید او کامل نیست ، اما ویژگی هایی دارد که باعث می شود او را محترم بشمارید. مثلا انسانیت ، دلسوزی ، قدرت و تصمیم گیری!

4ـ او را با تمام کاستی هایش دوست دارید

5ـ می توانید خود را در آینده با او تصور کنید فقط بحث ازدواج کردن نیست ، شما خودتان را تصور می کنید که با هم صبحانه درست می کنید ، با هم خانه می خرید و با هم خانواده کوچک تان را تشکیل می دهید.

6ـ از اینکه با او مخالفت کنید نمی ترسید و خجالت نمی کشید شاید همیشه 100% با او موافق نباشید اما می دانید که چطور باید به بحث راجع به نقطه نظرتان با او بپردازید و می دانید که او هم به شما گوش کرده و به نظرتان احترام می گذارد.

7ـ با هم می خندید اینکه شوخ طبع باشید خوب است ، اما اینکه بتوانید یکدیگر را تا مرز اشک ریختن بخندانید یعنی حال تان خیلی خوب است.

8ـ با هم جور در می آیید شاید عاشق کسی شده باشید که کاملا مطابق معیارهایتان نباشد ، اما در کنار هم زوج خوبی را تشکیل می دهید.

9ـ می توانید با هم در سکوت باشید لازم نیست که حتما یکی از شما چیزی بگوید که فضا عوض شود و زمان بگذرد ، می توانید با هم در سکوت باشید و هر دو هم با این سکوت راحت هستید.

10ـ می توانید خودتان باشید لازم نیست نگران این باشید که شما را قضاوت می کند. او تمام شما را می شناسد و مهم تر اینکه اصلا سعی نمی کند شما را تغییر بدهد.

منبع : جستجوگر نم نمک

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن