ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا میدانید با اینکه سنجاق ها پا دارند ولی نمیتونن راه برن و فقط از پاهاشون برای فرود آمدن کار میکشند؟در ادامه این مطلب با خواندن دانستنی های جالب از سراسر جهان لذت ببرید.

آیا میدانید ها و دانستنی های روز جهان

1.آیا میدانستید در سال 1939 نیویورز تایمز گفته بود که اختراع تلویزیون با شکست روبه رو خواهد شد. چون هیچ خانواده ای وقت نداره بشینه جلوی تلویزیون .درآمد ایرانیان برای اقتصاد آمریکا چقدر است؟! + آیا میدانیددرآمد ایرانیان برای اقتصاد آمریکا چقدر است؟! + آیا میدانید

آیا میدانید های عجیب

2.آیا میدانستید دشت کویر و دشت لوت سرشار از منابع طبیعی و املاح مدنی هستند و خیلی از کشورها دوست دارند به برداشت آنها اقدام کنند.

آیا میدانید های روز دنیا

3.آیا میدانستید ioannis ikonomou مترجم ارشد کمیسیون اتحادیه اروپا قادر به صحبت با 32 زبان مختلف دنیاست.البته زبان اصلی خودش یونانی می باشد.

آیا میدانید های حیرت آور

4. آیا میدانستید که 600 میلیارد دلار از اقتصاد آمریکا توسط ایرانیان مقیم به این کشور ساخته میشه.

دانستنی های شگفت انگیز جهان

5.آیا میدانستید با اینکه سنجاقک ها پا دارند ولی نمیتونن راه برن و فقط از پاهاشون برای فرود آمدن کار میکشند.

آیا میدانید حیوانات

6.آیا میدانستید کره شمالی بزرگترین تولید کننده اسکناس های تقلبی 50 و 100 دلاری در جهان است و این اسکناس ها به شدت واقعی میزنه و خیلی ها میگن این همان اسکناس هاست . فقط یکی دیگه به غیر از دولت آمریکا چاپش کرده.

آیا میدانید کشورها

7.آیا میدانستید وقتی شما 18 سالتون میشه حدودا بین 3200 تا 3500 هفته دیگه از زندگیتون باقی مونده و یا حدود 57 تا تابستون دیگه از عمرتون سپری خواهد شد.

دانستنی های جهان هستی

8.آیا میدانستید که در سرتا سر پاکستان آثار تاریخی بسیار زیبا و ارزشمندی که یادگار 4 هزار سال تمدن هند و پاکستان در این سرزمین دیده می باشد.

آیا میدانید های تاریخی

9.آیا میدانستید یک زوج کالیفرنیایی هر دو در روز دسامبر 1918 به دنیا اومدن و بعد از 75 سال زندگی مشترک با هم فقط با اختلاف یک روز از هم در سال 2013 و در سن 94 سالگی در گذشتند.

دانستنی های عجیب ولی واقعی

10.آیا میدانستید که پاکستان با وسعت 796095 km مربع سی و پنجمین کشور بزرگ جهان می باشد.

آیا میدانستید جدید

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن