ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فرق ادکلن و ادوپرفیوم و اِدوتویلت و ادو پرفیوم بهتره یا ادوتویلت و فرق عطر و ادکلن نی نی سایت و تفاوت عطر و ادکلن و پرفیوم و ادوپرفیوم لدورا چیست و معنی پرفیوم در ادکلن چیست و قیمت ادکلن ادوتویلت و تلفظ ادوتویلت و ادوپرفیوم چیست در نم نمک.

تفاوت ادکلن و ادوپرفیوم و اِدوتویلت چیست؟

هنگام ایستادن در یک مغازه و انتخاب عطر ، اکثر مردم به نوع خاصی از عطر ها توجه نمی کنند و فقط آنچه را دوست دارند خریداری می کنند و اکثریت قریب به اتفاقی از مردم نمی دانند که عطر چیست. پیدا کردن نوع مناسب رایحه به اندازه انتخاب یک عطر مناسب بسیار مهم است. اگر خیلی قوی و تند باشد می تواند شما و اطرافیانتان را خفه کند و اگر خیلی سبک و ملایم باشد ، به چشم برهم زدنی رایحه آن از بین می رود و دیگر اثری از بو نخواهد ماند.فرق ادکلن و ادوپرفیوم و اِدوتویلت چیست؟ + نحوه تشخیصفرق ادکلن و ادوپرفیوم و اِدوتویلت چیست؟ + نحوه تشخیص

 تفاوت ادکلن و ادوپرفیوم

  • ادوپرفوم Eau de Perfume : با غلظتی در حدود 15-7% رایج ترین نوع عطر است که ماندگاری مناسبی دارد و به گرانی عطر هم نیست.
  • ادو تویلت Eau de Toilette : در حدود 6-1% غلظت داشته ، بوی ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز از آن استفاده شود.
  • ادوکلن Eau de Cologne : همان ادو تویلت است و بویی ملایم دارد و ماندگاری اش نیز به همان اندازه است.
  • After Shave های مخصوص آقایان : کمترین مقدار عصاره روغنی بکار می رود به همین دلیل دوام بویش از بقیه کم تر است.

در این قسمت از دنیای مد نم نمک ما قصد داریم که این مسائل به زبان ساده توضیح دهیم. اینجا چگونگی تمایز بین 5 رایحه بسیار محبوب و مشهور در دنیای بزرگ و پیچیده عطر ها آورده شده است.

با ادوتویلت ، ادو پرفیوم و ادکلن و تفاوت آنها آشنا شوید

پرفیوم

بشر از زمان های بسیار قدیم که با کمک روغن های ضروری ضماد و مرهم تهیه می شد ، با عطر آشنا بوده است.

امروزه عطر دارای بیشترین غلظت روغن های اساسی ، حدود 20% تا 30% است و در نتیجه عطر کرمی تر شده و به رایحه ای ماندگار تر و طولانی مدت تر تبدیل شده است و ممکن است تقریبا 6 ساعت روی پوست بماند و پارچه ها می توانند بیش از یک روز آن را حفظ کنند و این باعث می شود که عطر با بالاتربن قیمت از بین همه گزینه های عطرسازی استفاده شود و به وضوح برای استفاده روزمره در نظر گرفته نمی شود.

تفاوت ادکلن با ادوپرفیوم و ادوتویلت

اصول تشخیص تفاوت ادکلن با ادو پرفیوم

اِ دو پرفیوم

بسیاری از افراد عطر اِ دو را با عطر معمولی اشتباه می گیرند. با این حال کلمه کلیدی "اِ دو" (از آب) است ، که تاکید می کند عصاره ای در آن حل شده است. بخشی از ماده های روغنی موجود در عطر اِدو یا آب معطر کمی کمتر از حدود 15% تا 20% است.

این عطر ها حدود 4 ساعت روی پوست باقی می مانند و در مقایسه با عطرها ، نسبتا سبک هستند و در طول روز قابل استفاده می باشند.

 فرق بین ادکلن و پرفیوم

تشخیص تفاوت ادکلن با ادو پرفیوم

اِ دوتویلت

اِ دو تویلت برای اولین بار در قرن چهاردهم تولید شد و به آن "آب بهشتی" نیز گفته می شد.

امروزه نوعی عطر سبک و ملایم است که حاوی 5% تا 15% اسانس عطر خالص می باشد که با الکل حل شده است و معمولا حدود 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارد و دارای عطر و بوی ملایم است که برای روزهای گرم تابستان مناسب می باشد و چنانچه دنیای مد نم نمک اشاره می کند امروزه این نوع عطر از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تفاوت ادکلن با ادوتویلت

نکات مهم در تفاوت ادکلن با ادو پرفیوم

اِ دو ادکلن

به معنی "آب از ادکلن" است ، این نوع عطر در آمریکای شمالی برای رایحه های مردانه استفاده می شود.امروزه اِدو ادکلن معمولا به معنای رایحه های معطر سبک ، تازه و یا میوه ای است که از روغن های اساسی 2% تا 4% با آب و الکل تشکیل شده است و معمولا حدود 2 ساعت ماندگاری دارد و این عطر سبک معمولا توسط افراد جوان استفاده می شود.

 تفاوت ادکلن و ادوپرفیوم

نکات مهم در تشخیص تفاوت ادکلن با ادوتویلت

اُ فِرِش

"اُ فِرِش" به معنی "آب تازه" است و نمایان گر سبک ترین گزینه عطر است - غلظت ماده روغن تقریبا 1% تا 3% است.رایحه این عطر کمتر از یک ساعت روی پوست باقی می ماند و باعث می شود آثار معطر آن تقریبا قابل تشخیص نباشد.رایحه های آن معمولا ساده و با طراوت هستند و این عطر ها معمولا از قیمت کمتری برخوردارند و در هرساعت از روز ، از جمله هنگام فعالیت های ورزشی قابل استفاده هستند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن