ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک بیماری بسیار عجیب باعث شده است که جسیکا نیومن به مدت 16 ماه نتواند غذا بخورد، تصاویری که در ادامه مشاهده می نمایید.

دختر جوانی که 480 روز است حتی یک لقمه غذا نخورده!!

دانش آموز موسیقی 26 ساله ای که 16 ماه پیش ، پس از خوردن ناهار به طور ناگهانی دچار یک بیماری نادر شد که باعث شد پس از هر بار غذا خوردن استفراغ کند. جسیکا نیومن 26 ساله که تصاویر و داستان بیماری عجیبش را در این بخش از نم نمک مشاهده می کنید از برایتون ، ادعا می کند که آخرین وعده غذایی جامدی که خورده است در ماه ژوئن سال گذشته و یک کنسرو مرغ بوده است ؛پس از از دست دادن 12 کیلوگرم فقط در یک ماه ، پزشکان در ابتدا از کاهش وزن او مسمومیت غذایی را تشخیص دادند اما در نهایت آزمایش ها نشان داد که جسیکا ، از چندین سندرم فشرده سازی عروقی رنج می برد ، که تنها 500 نفر در سراسر جهان از این بیماری رنج می برند.16 ماه غذا نخوردن به خاطر بیماری عجیب این دختر!16 ماه غذا نخوردن به خاطر بیماری عجیب این دختر!

غذا نخوردن دختر به مدت 16 ماه

دختری که 16 ماه غذا نخورده است

برای جلوگیری از مرگ به خاطر گرسنگی ، خانم نیومن در ابتدا مجبور به حمل کوله پشتی هایی بود که مایعاتی که جایگزین غذای او کرده بودند درون آن وجود داشت که حاوی 1500 کالری مایعات بود و از طریق یک لوله در بینی او 20 ساعت در روز را تغذیه می کرد.وقتی که پس از مدتی قادر به حمل سنگینی این بار نبود ، یک لوله را درون قفسه سینه او گذاشتند که کالری و تغذیه را به طور مستقیم در ورید شکمش تغذیه کند.

خانم نیومن قرار است در ماه دسامبر تحت عمل جراحی قرار گیرد و امیدوار است تا در نهایت بتواند از شام کریسمس با خانواده اش لذت ببرد.او گفت : "اولین وعده غذایی من یک کاسه کامل از گوشت کباب شده خواهد بود. من خیلی از نخوردن مواد غذایی خسته شده ام حتی زمانی که گرسنه نیستم ، فقط غذای خوب و جامد را می خواهم.

دختری که 16 ماه غذا نخورده است

بیماری عجیب دختر جوان

من بیش از هر چیز غذا میخوردم "این واقعا برای من سخت است ؛ ممکن است تحمل این بیماری برای کسانی که کمتر غذا میخورده اند ، راحت تر باشد اما برای منی که از غذا خوردن لذت میبردم واقعا طاقت فرساست. "هنگامی که مردم در اطراف من می خوابند سخت تر است. هنگامی که استیو برای وعده های غذایی غذا می خورد ، به آن نگاه می کنم ، اما می دانم نمی توانم آن را داشته باشم اما من نمی خواهم که مردم در هنگام غذا در اطراف من احساس بدی کنند.

جسیکا بیشتر از هر چیز ، عاشق شکلات شیرینی بود ، اما از خوردن آنها هم محروم است. خانم نیومن "آخرین وعده غذایی که می توانم به یاد بیاورم ، یک کاسه مرغ بود و این کاملا باور نکردنی بود اوه خدای من ، اون غذا بهترین بود...

بیماری دختری که بیش از یک سال است غذا نخورده

سندرم فشرده سازی چیست که باعث این وضعیت در جسیکا شده؟

سندروم فشرده سازی عروقی یک بیماری دردناک است که وقتی عروق خونی شکم بوجود می آید فشرده می شود.علائم می تواند از حالت تهوع ، سرگیجه و مشکلات تنفسی تا از دست دادن اشتها ، اسهال و احساس خفگی متفاوت باشد.دانشمندان کمی در مورد علت یا شیوع این بیماری به نتیجه رسیده اند ، اما بر این باور هستند که تنها حدود 500 نفر در سراسر جهان تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته اند.تحقیقات نشان می دهد که ممکن است با موقعیت غیرطبیعی ستون فقرات و لگن ایجاد شود.در موارد شدید که در آن بیماران قادر به نگهداری غذا نیستند و در معرض خطر گرسنگی یا کم آبی هستند ، ممکن است از طریق یک لوله تغذیه شوند.

تابستان گذشته خانم نیومن هنگام خوردن در موسسه موسیقی مدرن انگلیس ، در هر وعده غذایی ، دچار حالت تهوع شدید شد ؛ او در ابتدا تصور می کرد که یک مشکل معده دارد ، تا اینکه برای هفته ها بیمار شد. در ابتدا پزشکان مطمئن نبودند که چه بیماری ای دارد و روش های تغذیه ای او را تغییر میدادند ، اما کارساز نبودند.او در نهایت توسط مشاور متخصص در بیمارستان شاهزاده گریس لندن دیده شد.

دختری که بیش از یک سال است که غذا نخورده

دختری که به دلیل بیماری 16 ماه غذا نخورده است

خانم نیومن گفت : افراد شروع به سوال کردند که آیا من تا به حال اختلال خوردن داشته ام ، اما می دانستم که اینگونه نبوده است.تا اینکه آن مشاور در لندن زندگی من را برای همیشه نجات داد.از من اسکن گرفتند ، که در آن به شریان ها در معده نگاه کردند و در ماه ژوئیه در بیمارستان بستری شدم و جراحی های زیادی را برای نصب ایمپلنت تغذیه ای در قلبم انجام دادند و حالا پس از گذراندن حدود شش هفته در بیمارستان در حالی که بدنم با این روش جدید جذب مواد غذایی سازگار بود ، در پایان ماه اوت مرخص شدم.

خانم نیومن در حال حاضر از طریق یک خط IV از یک دستگاه به قلبش ، 1500 کالری از مایعات را تغذیه می کند تا مواد مغذی را از طریق بدن او سریعتر جریان دهد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن