ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جملات انگیزشی چرچیل و سخنان چرچیل درباره زنان و جملات ناب در مورد سیاست و نظر چرچیل در مورد مصدق و جملات سیاسی بزرگان و داستان های کوتاه وینستون چرچیل و از چرچیل پرسیدند سیاست چیست و سخنان چرچیل درباره مسلمانان و سخنان چرچیل درباره خدا و اعتقادات و جملات ممنوعه چرچیل در نم نمک.

جملات چرچیل درباره ایران ، اسلام و مسلمانان

پس از گذشت چندین سال از مرگ چرچیل ، جدیدا متنی از یک سخنرانی وی منتشر شده که در آن چرچیل با عباراتی توهین آمیز به دین اسلام و مسلمانان حمله می کند.جملات چرچیل درباره ایران ، اسلام ، زنان و مسلمانانجملات چرچیل درباره ایران ، اسلام ، زنان و مسلمانان

به گزارش نم نمک به نقل از سایت مسلمانان جهان ، یک ایمیل عجیبی از ریک استریم نماینده ایالت میسوری به نمایندگان جمهوری خواه ارسال گردید که حاوی نقل قولی از تفکرات ویینستون چرچیل در مورد اسلام است.

در این متن که مربوط به سخنرانی چرچیل در خصوص اسلام و مسلمانان می باشد ، وی از اسلام به عنوان دین فلج کننده توسعه اجتماعی ، دین حامی نظامی گری و برده داری و مخالف علم و پیشرفت یاد کرده است.

سخنان چرچیل درباره ایران

طبق این نقل قول ، چرچیل معتقد است : ممکن است که مسلمانان با خصوصیات با شکوه و عالی نمایش داده بشوند ، اما حقیقت این است که نفوذ دین ، موجب فلج شدن توسعه اجتماعی مسلمانان است. در انتهای این ایمیل اضافه شده یود : چرچیل آینده را میدید...

این گفته ها ، قسمت کوتاهی از صحبت های چرچیل ، در سال 1899 را شامل می شود ، زمانی که وی سرباز و روزنامه نگار جوانی بود.

هرچند بازنشر چنین صحبت هایی در فضای آلوده آمریکا و با گذشت سالها از این سخنرانی غیرمنطقی به نظر می رسد ، اما به نظر می رسد اطلاعات تاریخی چرچیل بسیار ناقص تر از آن بوده است که بتواند در مورد مسلمانان اظهار نظر کند.

شاید مرور تاریخ قرون وسطی (مدیوال) که به مدت هزار سال هر گونه فرصت توسعه علمی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی از مسیحیان گرفته شده بود ، به منتشرکنندگان متن این سخنرانی کمک کند تا تجدید نظر جدی در صحت صحبت های چرچیل به عمل آورند.

سخنان چرچیل درباره ایران

چرچیل در آن سخنرانی با عباراتی توهین آمیز تعصبات و اعتقادات مسلمانان را خطرناک توصیف کرد. وی معتقد بوده است که هر جایی که پیروان پیامبر اسلام حکومت می کنند یا مشغول به زندگی هستند ، عادت های لاابالی ، سیستم به هم ریخته و نامنظم اقتصادی ، روش های ناکارآمد و کساد در تجارت ، عدم امنیت دارایی ها ، وجود دارد.

چرچیل اظهار می کند که در اسلام ، هر زنی (چه کودک ، چه همسر و چه همسر موقت) به عنوان کالا و دارایی مطلق مرد محسوب می گردد. اسلام طرفدار برده داری است.

ممکن است که مسلمانان با خصوصیات با شکوه و عالی نمایش داده بشوند ، اما نفوذ دین ، موجب فلج شدن توسعه اجتماعی پیروان اسلام است. اسلام طرفدار نظامی گری است.

جالب است که چرچیل در ادامه اذعان می کند که اسلام در حال گسترش در سرتاسر افریقای مرکزی است.

وی البته در این مورد که اگر اسلام دارای چنین ویژگی هایی می باشد ، چرا در آن دوران در سرتاسر آفریقای مرکزی (و البته در سایر نقاط جهان) در حال گسترش بوده است ، پاسخی ارائه نکرده است.

چرچیل در ادعای مضحک دیگر مدعی شده بود که برخلاف مسیحیت ، اسلام در مقابل علم و علم گرایی ایستاده و با آن جنگیده است. تا شاید بتواند تمدن اروپای مدرن را مانند تمدن رم باستان به سقوط بکشاند.

البته او اطلاع نداشت توصیه هایی که از سوی قرآن کریم و پیامبر به تعقل و علم گرایی صورت گرفته است ، در مورد هیچ چیزی تکرار نشده و اگر هم الان شکافی میان دنیای مسیحیت و اسلام وجود دارد ، از سستی مسلمانان است و نه ذات دین مبین اسلام.

ریک استریم ، نماینده ایالت میسوری در آخر چنین نتیجه گیری کرده است که چریل آینده را می دیدید...

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(21 رای)
65.8%

نظر دادن

1 نظر

  • علی چهارشنبه, 06 دی 1402 21:52 توسط علی

    چرچیل به...... ننش خندیده که راجع به اسلام و مسلمانان چنین چیزی گفته.