ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، خانواده جو بایدن و همسر جو بایدن و دیگر اعضای خانواده رئیس جمهور آمریکا و معرفی اعضای خانواده جو بایدن و همسران جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و آشنایی با همسر و فرزندان و نوه های جو بایدن را در نم نمک ببینید.

معرفی خانواده جو بایدن ، از دو همسر و فرزندانش تا عروس و نوه های وی

خانواده جو در کاخ سفید ناشناس نبوده اند اما از زمانی که او به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده است ، شناخت در مورد آنها افزایش پیدا کرده و تا این روز ها این شناخت گسترده تر شده است. رئیس جمهور آینده آمریکا در سن 77 سالگی دارای 4 فرزند به نام هانتر ، بیو ، نائومی و آشلی است که سه فرزند اول از همسر سابقش بوده اند. نام همسر سابق او نیلیا بود. فرزند چهارم او نیز از جیل یعنی همسر دومش است که از این فرزندش نوه نیز دارد. در این بخش از نم نمک با اعضای خانواده رئیس جمهور جدید آمریکا آشنا خواهید شد.همسر و فرزندان جو بایدن و دیگر اعضای خانواده اشهمسر و فرزندان جو بایدن و دیگر اعضای خانواده اش

همسران جو بایدن

نیلیا بایدن ، همسر اول آقای رئیس جمهور

بایدن با همسر اول خود به نام نیلیا در آگوست سال 1966 ازدواج کرد. این دو؛ صاحب سه فرزند شدند. همسر جو و 3 فرزندش سالها پیش چندی قبل از کریسمس با یک تریلر تصادف کردند که همسر و دختر 13 ماهه او کشته شدند و بو و هانتر که در آن زمان تقریبا 3 یا 4 سال داشتند؛ جان سالم به در بردند اما به شدت آسیب دیدند. این دو پسر چندین ماه در بیمارستان بستری بودند.

جیل بایدن ؛ زنی که جو بایدن 5 بار از او خواستگاری کرد

جو سه سال بعد از فوت همسر سابقش ، جیل را در دانشگاه دلاور ملاقات کرد. این دو در ماه ژوئن سال 1977 در نیویورک ازدواج کردند اما بعد از اینکه جو پنج بار از او خواستگاری کرد.

جو دلیل این تاخیر سه ساله برای ازدواج را این گونه بیان کرد : زیرا در ان زمان من دو فرزند داشتم که مادر شان را از دست داده بودند و نمی خواستم که ازدواج بعدی ام به طلاق منجر شود و دوباره مادرشان را از دست بدهند و در نتیجه می خواستم که 100 درصد مطمئن باشم. او و جیل در سال 1981 ، در سن 69 سالگی صاحب یک دختر به نام اشلی شدند.

خانواده جو بایدن

فرزندان جو بایدن

جوزف رابینت یا بوبایدن

پسر بزرگ جو به نام بو راه پدرش را در مسیر شغلی در پیش گرفت و درجات حقوقی خود را مانند پدرش کامل کرد و در نهایت به یکی از اعضای فدرال تبدیل شد. او دو سال در سازمان حقوقی قبل از انتخابات کار کرد و سپس با خانمی به نام هالی در سال 2002 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نام ناتالی و رابرت شدند.

او در سال 2010 یک سکته خفیف کرد و 3 سال بعد تحت عمل جراحی برای خارج کردن ضایعه های کوچکی از بدنش قرار گرفت. در همان سال سرطان مغز را در او تشخیص دادند و سپس به دلیل وجود غده ای در بدنش که یک بیماری کمیاب بود و به دلیل سرطان مغز که گرفته بود ، در سال 2015 یعنی در سن 46 سالگی جان خود را از دست داد.

رابرت هانتر بایدن

رابرت در 4 فوریه سال 1970 متولد شد یعنی دقیقا یک سال و یک روز بعد از بو. زندگی شغلی هانتر آینه زندگی شغلی پدرش بود. او در مدرسه قانون تحصیل کرد و توسط رئیس جمهور جرج بوش مورد تمجید قرار گرفت و به او سِمَت مهمی را محول کردند اما زندگی شخصی او بر خلاف زندگی واقعی اش خیلی موفق نبود.

پسر وسط او درگیر اعتیاد به مواد مخدر شد و بعد از این که تست کوکائین و الکل در او مثبت شد ، از سمت شغلی اش برکنار کردند. او در یک مصاحبه اعلام کرد که همه با هرگونه درد در زندگی مواجه می شوند ، همه در زندگی آسیب دیدگی دارند ، اعتیاد در هر خانواده ای هست و من هم در این تاریکی حضور داشتم. این تونل تاریک هرگز تمام شدنی نیست و نمی توانید از آن خلاص شوید. فقط باید یاد بگیرید که چگونه با آن کنار بیایید.

هانتر در سال 1993 با کاتلین ازدواج کرد. آن ها سه فرزند به نام نائومی ، فینگان و مایسی داشتند اما چند وقت بعد طلاق گرفتند علت آن هم اتهام مربوط به اعتیاد بود که به هانتر زده بودند. بعد از او شخصی به نام ملیسا کوهن ، یک خانم 32 ساله از آفریقای جنوبی وارد زندگی اش شد و در سال 2019 با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب یک پسر شدند.

پسر جو بایدن

نائومی کریستینا بایدن

تنها دختر جو بایدن از اولین همسرش به نام نائومی در همان سال 1972 و در تصادف ماشین کشته شد. او در آن زمان 13 ماهه بود.

اشلی بایدن

اشلی ، 39 سال سن دارد و در بین عموم زندگی می کند. او از دانشگاه تولان فارغ التحصیل شد و در رشته کار اجتماعی در دانشگاه پنسیلوانیا به درجه استادی رسید. آشلی به عنوان یک مدیر اجرایی کار می کند ، مدیر اجرایی یک گروه که روی قضاوت جرم و جنایات تمرکز می کنند. آشلی با دکتر هوارد کرین یک جراح پلاستیک در بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون ازدواج کرده است.

همسر جو بایدن رئیس جمهور

نوه ها

ناتالی نائومی و رابرت هانتر بایدن 2

ناتالی در سال 2004 متولد شد و برادرش دو سال بعد از او متولد شد. پدر و مادر این کودک نگران بودند که انتخابات تاثیر منفی روی این دو کودک داشته باشد.

نائومی ، فینگان و مایسی

نائومی دختر اول هانتر بود و نام او از عمه کوچکش گرفته شده بود. او در رشته قانون دانشگاه کلمبیا سال 2020 فارغ التحصیل شد و در سال 2010 در سن 26 سالگی در توییتر شفاف حرف می زند و عکس های خانوادگی را در آن پست می کند.

خواهر کوچکتر او در سال 2000 متولد شد و نام او ، همان نام مادر بزرگش می باشد. او در دانشگاه پنسیلوانیا درس می خواند. مایسی هم در سال 2001 متولد شد و از این دو نفر کوچکتر است و دوست صمیمی ساشا اوباما است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
60%

نظر دادن