ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شاهزاده بودن و در قصر زندگی کردند رویای هر دختری است اما این رویا برای شاهزاده های واقعی کافی نیست.

شاهزاده خانم هایی که تا به امروز ازدواج نکرده اند!

شاید زندگی در قصر رویای دختران زیادی باشد اما شاهزاده بودن چندان هم رویایی نیست چراکه شرایط و قوانین پیچیده سلطنتی طعم شیرین زندگی را تلخ می کند و گاهی اوقات باعث می شود که شاهزاده خانم ها خیلی دیر ازدواج کنند.شاهدخت های مشهوری که مجرد مانده اند! + تصاویرشاهدخت های مشهوری که مجرد مانده اند! + تصاویر

استفانی سیبیلا شاهزاده آلمانی و همسرش

مثلا استفانی سیبیلا شاهزاده خانم آلمانی در این اواخر در سن 46 سالگی با یک مهندس 49 ساله که در شرکت بی ام دبلیو کار می کند ، ازدواج کرد. او برای اولین بار بود که ازدواج می کرد اما همسرش از ازدواج قبلی دارای یک پسر است.

استفانی سیبیلا شاهزاده آلمانی و همسرش

استفانی سیبیلا شاهزاده آلمانی و همسرش

در ادامه شاهزاده هایی را خواهید دید که با وجود زندگی رویایی ، هنوز به رویای خود نرسیده اند.

 

گابریلا وینزور شاهزاده انگلیس

دختر 37 ساله کنت مایکل پسر عموی الیزابت که شایعه شده بود عاشق خبرنگار هندی شده اما حاضر نشد برای زندگی به این کشور برود بنابراین قرار ازدواج آنها به هم خورد.

گابریلا وینزور شاهزاده انگلیس

گابریلا وینزور شاهزاده مجرد انگلیس

الکساندرا شاهزاده لوکزامبورگ

دختر27 ساله دوک لوکزامبورگ و تنها دختر خانواده سلطنتی که بیشتر اوقات مشغول بازی تنیس و اسکی است و به ازدواج فکر نمی کند.

الکساندرا شاهزاده لوکزامبورگ

الکساندرا شاهزاده مجرد لوکزامبورگ

شاهزاده بئاتریس یورک

نوه 29 ساله الیزابت دوم ملکه انگلیس نیز 10 سال با پسر میلیونری نامزد بود. در سال 2016 و پس از 10 سال به او هشدار داد که یا ازدواج و یا جدایی و پسر نیز جدایی را انتخاب کرد.

شاهزاده بئاتریس یورک

شاهزاده بئاتریس یورک

شاهزاده یوگنی یورک

خواهر کوچک بئاتریس و نوه دیگر ملکه انگلیس که 28 ساله است. در مورد ازدواج او نیز شایعه شده بود که در سال 2017 ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز خبری از عروسی او نشده است.

شاهدخت یوژنی یورک

شاهدخت یوژنی یورک

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
69%

نظر دادن