ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این مرد روسی که با نام " الکساندر " شناخته شده است، زمانیکه یک ماه در لانه خرس گیر افتاده بود، توسط سگ های شکاری کشف شد.

بیرون کشیدن مرد از لانه خرس درنده!

طبق گزارشات مرد روسی که با دردها و زخم های شدیدی بر روی تمام اعضای بدنش به بیمارستان منتقل شد که به دلیل ظاهر عجیب و شوکه کننده ای که داشت ، نام او را " مومیایی زنده " انتخاب کردند و ادعا می شود به مدت یک ماه در لانه خرس درنده قهوه ای زندانی بوده است.بیرون کشیدن مرد از لانه خرس درنده! + عکس(18+)بیرون کشیدن مرد از لانه خرس درنده! + عکس(18+)

این مرد روسی که با نام " الکساندر " شناخته شده است ، زمانیکه یک ماه در لانه خرس گیر افتاده بود ، توسط سگ های شکاری کشف شد و سپس به بیمارستان با شکستگی های متعددی در ناحیه ستون فقرات که نتیجه حمله وحشیانه خرس قهوه ای بود ، منتقل شد.

مردی که قرار بود غذای آینده خرس درنده باشه!

الکساندر در مصاحبه ای با پزشکان این گونه گفت : " خرس قهوه ای از من به عنوان غذای آینده خود ، در لانه نگهداری می کرد و برای اینکه زنده بمانم ، از ادرار خودم استفاده کردم!"

با این حال پزشکان زنده ماندن آنرا فقط و فقط یک معجزه می دانند و گروهی که آنرا پیدا کردند ، برایشان بی شک عجیب بود و نمی توانستند قبول کنند که او زنده است و در ابتدا تصور کرده بودند که یک مومیایی می باشد!

مردی که قرار بود غذای آینده خرس درنده باشه!

از این رو صدمات و جراحاتی که در ناحیه ستون فقرات و همچنین بافت پوستی اش رخ داده است ، به گفته پزشکان قابل درمان هستند و پزشکان هنوز نتوانسته اند دلیلی بر زنده ماندن او با این میزان جراحت و آسیب بیان نمایند!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
73.4%

نظر دادن