ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک مرد سرمایه دار اهل کشور ژاپن یک ماهی با قیمتی بسیار باورنکردنی خریداری کرد، جزئیات آن را در ادامه مشاهده می نمایید.

گرانقیمت ترین ماهی تن جهان خریداری شد

مرد سرمایه دار ژاپنی سوشی ، 2.5 میلیون پوند برای یک ماهی تن پول پرداخت که این یک رکورد بود. "کیوشی کیمورا" که صاحب رستوران های سوشی زنجیره ای سوشیزانمای است ، امروز صبح بالاترین قیمت برای یک ماهی را پرداخت کرد.عکس گرانترین ماهی تن جهان!عکس گرانترین ماهی تن جهان!

چنانچه در تصاویر این بخش از سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید رئیس سوشی ژاپنی امروز بعد از پرداخت حدود 2.5 میلیون پوند برای تن ماهی آبی در اولین حراجی سال جدید در بازار ماهی یک رکورد ثبت کرد. "کیوشی کیمورا" 333.6 میلیون ین را بابت ماهی 613 پوندی که در ساحل ژاپن شمالی شکار شده بود ، پرداخت کرد.

قیمت این ماهی ، رکورد قبلی او را برای یک ماهی تن در شش سال پیش و در سال 2013 ، را دو برابر کرده است.

گرانقیمت ترین ماهی تن جهان

کیمورا به گزارشگران خارج از بازار گفت : " ماهی های تن خیلی خوش مزه و خیلی تازه ای به نظر می رسند ، اما من فکر می کنم زیاده روی کردم. انتظار داشتم بین 30 تا 50 میلیون ین یا 60 میلیون ین در بالاترین سطحش باشد ، اما پنج برابر بیشتر شد."

این رویداد اولین حراجی سال نو در بازار تویوسو پس از بسته شدن بازار ماهی تسوکیجی معروف در سال گذشته برای ایجاد پارکینگ موقت برای المپیک 2020 بود.کیمورا رکورد قیمت بالا برای یک ماهی را در حراجی سال نو به مدت شش سال تا سال 2017 به نام خودش ثبت کرده بود اما سال گذشته ، صاحب یک رستوران زنجیره ای متفاوت قیمت بالاتری پرداخت کرد.

خریداری گران قیمت ترین ماهی تن

گران قیمت ترین ماهی تن جهان

در حراجی ، ماهی به یکی از شعبه های سوشیزانمای در بازار قدیمی تسوکیجی برده شد. ماهی تن در دنیا لذیذ است و سوشی اش باارزش شناخته می شود ، اما متخصصان هشدار می دهند که تقاضای رو به افزایش ، آن را به گونه ای در معرض خطر قرار داده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن