ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، یک زوج برای ماندگاری نام خودشان بعد از وارد شدن به باغ وحش تصمیم عجیبی گرفتند که متاسفانه به همین دلیل یک کرگدن بی نوا را مورد آزار و اذیت قرار دادند و با ناخن بر روی پوست کرگدن با عناوین " Camille " و " Julien " هک کردند!!

یادگاری نوشتن روی پوست کرگدن بینوا توسط زوج جوان!

حیوانات موجوداتی هستند که در کنار ما انسان ها به زندگی بر روی کره زمین شریک هستند و نباید حقوق آنها پایمال و به بدترین شیوه ممکن با آنها رفتار شود! اما این جمله شاید از دید برخی یک جمله تبلیغاتی و شعاری باشد که هیچ اهمیتی ندارد و به همین دلیل با اقدامات غیر انسانه خود به حیوانات آسیب میرسانند و دائما به فکر منافع شخصی خود هستند!یادگاری نوشتن روی پوست کرگدن بینوا توسط زوج جوان! + عکسیادگاری نوشتن روی پوست کرگدن بینوا توسط زوج جوان! + عکس

اما همیشه منافع مالی زیادی به آنها نخواهد رسید و باز به بدترین شیوه ممکن حیوانات مختلف را به همراه خانواه آنها و محیط زیستشان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و این ممکن است بنابر نوعی اختلال ذهنی در آنها باشد که خودشان از تمام موجودات زنده برتر می دانند و آنها را می کشند و یا مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

این در حالی است که اخیرا یک باغ وحش حیوانات در جنوب غربی فرانسه به نام " لا پالمیر " که محلی برای دید و بازدید از موجودات مختلف است ، اخیرا با واکنش های مختلفی در صفحات مجازی روبرو شد چرا که یکی از حیوانات بنابر عدم رسیدگی و نظارت درست مورد آزار و اذیت یکی از بازدید کنندگان قرار گرفت.

آزار دادن کرگدن با ناخن در باغ وحش فرانسه

از قرار معلوم یک زوج برای ماندگاری نام خودشان بعد از وارد شدن به باغ وحش تصمیم عجیبی گرفتند که متاسفانه به همین دلیل یک کرگدن بی نوا را مورد آزار و اذیت قرار دادند و با ناخن بر روی پوست کرگدن با عناوین " Camille " و " Julien " هک کردند!! این واقعا تلخ است و بی شک هیچ انسانی دست به چنین کاری نمیزند.

خراشیدن پوست کرگدن زنده با ناخن

با این حال اقدام این دو نفر با واکنش های مختلفی روبرو شد که مردم زیادی از خود واکنش نشان دادند! حواشی متعددی در طی این اتفاق رخ داد که مدیر و مسئولان این باغ وحش از طرف کاربران صفحات مجازی عامل اصلی این اتفاق شناخته شدند چرا که دوربین های امنیتی در تمام قسمت های باغ وحش نصب نشده است.

 

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن