ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل معصومه احمدزاده بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و فیلمشناسی معصومه احمدزاده با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه معصومه احمدزاده و همسرش(Masoumeh Ahmad Zadeh)

  • نام اصلی : معصومه احمدزاده
  • متولد : 1 شهریور 1362 جلفا
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس سینما
  • سالهای فعالیت : 1380 تاکنون
  • قد : 160 سانتیمتر

بیوگرافی کامل معصومه احمدزاده

معصومه احمدزاده متولد 1 شهریور 1362 در جلفا ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی معصومه احمدزاده بازیگر و همسرش + زندگینامهبیوگرافی معصومه احمدزاده بازیگر و همسرش + زندگینامه

معصومه احمدزاده - Masoumeh Ahmad Zadeh

معصومه احمدزاده - Masoumeh Ahmad Zadeh

فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما می باشد ، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از درخشش در این عرصه وارد قاب تلویزیون شد و حالا در تدارک درخشش بیشتر است.

خانواده و اصالت

مصومه اصالتا اهل روستای ارس است. این روستا در حاشیه رودخانه زیبای ارس قرار دارد و بسیار خوش آب و هوا است.خانوم احمد زاده ترک زبان می باشد علاقه اش به بازیگری خیلی زود او را به سمت تئاتر کشاند.

عکسهای اینستاگرام معصومه احمدزاده

عکسهای اینستاگرام معصومه احمدزاده

شروع از 15 سالگی

از سال 1377 وقتی 15 ساله بود فعالیت هنری ش را از شهرستان مرند با حضور در فعالیت های تئاتری شروع کرد ، پس از پایان دانشگاه در کلاس بازیگری مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیانی حاضر شد.

اولین تجربه

معصومه در سال 1380 و در 18 سالگی در تئاتر مرگ یزدگرد نقش زن آیابان را بازی کرد. این نمایش برای جشنواره استانی آذربایجان شرقی اجرا شد و موفقیت های زیادی به دست آورد.

اولین سریال

سریال بوی باران یا عروس تاریکی اولین سریالی است که معصومه احمدزاده در آن بازی کرده است . معصومه احمدزاده در این سریال در نقش لیلا - پرستار خانم جان ایفای نقش کرده است. او قبل از این سریال در چند فیلم کوتاه حضور داشت و البته در فیلم سینمایی دوزیست نیز بازی کرده است.

معصومه احمدزاده بازیگر نقش لیلا در سریال بوی باران

معصومه احمدزاده بازیگر نقش لیلا در سریال بوی باران

بازی در سینما

سال 98 نیز در ادامه مسیر هنری اش در عرصه تصویر با فیلم سینمایی دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد جلو دوربین رفت ، این فیلم یکی از پر بازیگرترین فیلم های سال است.

مانی حقیقی ، ستاره پسیانی ، جواد عزتی ، هادی حجازی فر ، الهام اخوان ، پژمان جمشیدی و … از جمله بازیگران این فیلم می باشند.

وضعیت ازدواج و همسر معصومه احمدزاده

از وضعیت ازدواج و همسر معصومه احمدزاده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

وضعیت ازدواج و همسر معصومه احمدزاده

بیوگرافی معصومه احمدزاده و همسرش

افتخارات

دریافت نشان بازیگر اول زن در جشنواره استاد اکبر رادی در سال 97 را یکی از ارزشمند ترین افتخارات خود می داند و امیدوار است روزی برسد که بتواند پا جای بزرگان این حرفه بگذارد و امانت دار خوبی باشد.

عکسهای اینستاگرام معصومه احمدزاده

عکسهای اینستاگرام معصومه احمدزاده


منابع : نم نمک | معصومه احمدزاده اینستاگرام/ معصومه احمدزاده فیسبوک/ صفحه شخصی معصومه احمدزاده/معصومه احمدزاده ویکی پدیا/ معصومه احمدزاده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
80%

نظر دادن