ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل حادیثه آچیق گوز خواننده ترکیه به همراه عکس های خانوادگی و معرفی ترانه ها و آهنگهای حادیثه آچیک گوز با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه حادیثه آچیق گوز و همسرش(Hadise Açıkgöz)

  • نام اصلی : حادیثه آچیق گوز
  • متولد : 22 اکتبر 1985 در بلژیک
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • پیشه : خواننده
  • مدرک تحصیلی : لیسانس اقتصاد
  • سالهای فعالیت : 2002 تاکنون
  • قد : 169 سانتیمتر
  • روابط : هاکان باش ، کان ییلدیریم و اولن مول

بیوگرافی کامل حادیثه آچیک گوز

حادیثه آچیق گوز متولد 22 اکتبر 1985 در بلژیک ، خواننده اهل ترکیه است.بیوگرافی حادیثه آچیق گوز خواننده ترک و همسرشبیوگرافی حادیثه آچیق گوز خواننده ترک و همسرش

حادیثه آچیق گوز - Hadise Açıkgöz

حادیثه آچیق گوز - Hadise Açıkgöz

فارغ التحصیل کارشناسی رشته اقتصاد و زبان های مدرن است ، دو خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده است ، بجز خوانندگی ترانه سرا ، رقاص و در کار مدلینگ هم فعالیت دارد.

فرزند طلاق

حادیثه متولد شهر مول بلژیک می باشد.

پدرش تورک تبار و مادر از تورک های داغستان بود که از ترکیه به بلژیک مهاجرت کرده بودند ، او وقتی 11 سال سن داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند.

حادیثه آچیق گوز خواننده ترک

حادیثه آچیق گوز خواننده ترک

در شوی استعدادیابی

در سال 2003 وقتی 18 ساله بود با حمایت خانواده در فصل اول شوی رقص و آواز Idool بلژیک شرکت کرد اما چندان موفق نبود ، صدای زیبای او باعث شد با همکاری یک تهیه کننده موسیقی در تدارک انتشار یک آلبوم موسیقی برآید.

استایل شیک حدیثه آچیق گوز

استایل شیک حدیثه آچیق گوز

انتشار آلبوم

او حرفه خوانندگی را در سال 2004 میلادی و با تک آهنگ «Sweat» (به فارسی : عرق) آغاز کرد. اولین آلبوم حادیثه در بلژیک جایزه «TMF» و در ترکیه جایزه «Altin Kelebek» را نصیب خود کرد.

عکس های شخصی حادیثه آچیق گوز

عکس های شخصی حادیثه آچیق گوز

مجری

حادیثه بعد از سال 2005 فعالیت خود را در ترکیه به صورت جدی شروع کرد او در سال 2006 برنامه ستاره پاپ را در تلویزیون اجرا کرد که رکورد 20 میلیون بیننده در هفته را از آن خود کرد.

عکس بدون ارایش حادثه خواننده ترکیه

عکس بدون ارایش حادثه خواننده ترکیه

داور برنامه های تویزیونی

او در سال 2008 در بلژیک جزو داوران برنامه ایکس فکتور بود ، سپس در سال 2012 به عنوان داور شوی استعداد یابی مشهور ترکیه بنام O Ses Turkiye انتخاب شد.

او در این برنامه کنار داورانی چون ، سیبیل جان ، ابرو گوندش و مورات بوزر حضور دارد.

حادیثه و داوران او سس ترکیه

حادیثه و داوران او سس ترکیه

مسابقه یورو ویژن

او در سال 2009 به عنوان نماینده کشور ترکیه در مسابقات مشهور آواز بنام یورو ویژن شرکت کرد و با امتیاز 177 رتبه چهارم را کسب کرد ، او در ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

عکس های اینستاگرامی حادیثه آچیق گوز

عکس های اینستاگرامی حادیثه آچیق گوز

مدل تبلیغاتی

حادیثه یک قرارداد تبلیغاتی شامل تبلیغات در تلویزیون ، بیلبوردها ، در تورهای کنسرت و… با یک شرکت محصولات غذایی بنام تورک سودا بسته است و مدل تبلیغاتی این شرکت می باشد.

عکس های اینستاگرام حادیثه آچیک گوز

عکس های اینستاگرام حادیثه آچیک گوز

فعالیت خیرخواهانه

حادیثه در ترکیه و بلژیک یک خیر شناخته شده است.

او چندین کنسرت به نفع بیماران سرطانی برگزار کرده است ، او در بچگی به خاطر قلدری دوستانش چندبار مورد آزار اذیت قرار گرفته است برای همین حامی مدارسی بنام Schools Without Bullying (مدارس بدون آزار و اذیت و قلدری) می باشد.

عکس های حادیثه آچیق گوز

عکس های حادیثه آچیق گوز

مسلط به 5 زبان

هادیثه که بجز تحصیل در رشته اقتصاد ، دانش اموخته رشته زبان های مدرن نیز است در حال حاضر به 5 زبان از جمله ، فرانسوی ، آلمانی ، انگلیسی ، بلژیکی و ترکی آشنایی کامل دارد.

حادیثه آچیق گوز و مورات بوز

حادیثه آچیق گوز و مورات بوز

وضعیت ازدواج و همسر حادیثه آچیق گوز

از وضعیت ازدواج و همسر حادیثه آچیق گوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

او بسیار محتاط و با سیاست است و در مورد روابط زندگی شخصی خود برعکس دیگر هنرمندان همیشه سکوت کرده است و اجازه انتشار عکسی را نداده است

گفته می شود مدتی با هاکان باش (Hakan Baş) ارتباط داشته و چند وقت هم با مدل فرانسوی بنام Olien Mulle دوست شده است ، رابطه با کان ییلدیریم و مورات بوز از دیگر روابط عاشقانه اوست ، حادیثه تابحال ازدواج رسمی نداشته است.

حادیثه و کان ییلدیریم

حادیثه و کان ییلدیریم


منابع : نم نمک | حادیثه آچیق گوز اینستاگرام/ حادیثه آچیق گوز فیسبوک/ صفحه شخصی حادیثه آچیق گوز/حادیثه آچیق گوز ویکی پدیا/ حادیثه آچیق گوز تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(8 رای)
100%

نظر دادن