ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل فرهاد ایرانی عکاس به همراه عکس های خانوادگی با همسرش مهسا قنواتی و عکسهای شخصی فرهاد ایرانی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه فرهاد ایرانی و همسرش(Farhad Irani)

  • نام اصلی : فرهاد ایرانی
  • متولد : 18 تیر 1364 تهران
  • زمینه فعالیت : موسیقی و عکاسی
  • پیشه : عکاس
  • مدرک تحصیلی : گرافیک
  • همسر : مهسا قنواتی(مهسا ایرانی)

بیوگرافی کامل فرهاد ایرانی

فرهاد ایرانی متولد 18 تیر 1364 در شهر تهران عکاس ایرانی است.من نامم فرهاد است و همیشه به خودم می گفتم باید من هم فرهاد کوه کن باشم.بیوگرافی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی + ماجرای ازدواجبیوگرافی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی + ماجرای ازدواج

فرهاد ایرانی - Farhad Irani

فرهاد ایرانی - Farhad Irani

خانواده

مادرش نقاش است و تک فرزند خانواده بود و تقریبا 5 سال داشت که متوجه شد با بجه های هم سن و سال خود متفاوت است.

فرهاد ایرانی و مادرش

فرهاد ایرانی و مادرش

بیماری فرهاد ایرانی

سندرم تریچر کالینزیا دیسوستوز ماندیبولو فاشیال یک بیماری نادر اتوزوم غالب است که با بدشکلیهای جمجمه ای-صورتی و علائم طاهری زیر همراه است :

  • نداشتن استخوانهای گونه
  • چشمهایی که به پایین نگاه می کنند
  • میکروگانتیا (فک پایین کوچک)
  • نداشتن حس شنوایی
  • زایگوما (استخوان گونه) غیر تکامل یافته
  • افتادگی بخش جانبی پلکهای پایین
  • گوشهای بدشکل یا عدم وجود گوش

فرهاد ایرانی و عادل فردوسی پور

فرهاد ایرانی و عادل فردوسی پور

عدم پذیرش در مدرسه

عمق فاجعه برای فرهاد هنوز آنقدر حس نشده بود تا اینکه به سن مدرسه رسید… دو سال پیاپی فرهاد را در مدرسه ثبت نام نمی کردند و با تصور اینکه او معلول ذهنی است از ثبت نام سرباز زده و از مادر فرهاد می خواستند او را در مدارس توانبخشی ثبت نام کند و از طرفی بهانه مدرسه ترس کودکان هم سن و سال فرهاد از او بود!

کودکی فرهاد ایرانی

کودکی فرهاد ایرانی

 

نگاه بچه ها در مدرسه

به گفته فرهاد ایرانی حضور او در مدرسه از خاطرات تلخ اوست و وقتی با ترس و نگاه های کودکان هم مدرسه ای مواجه می شد ناراحت می شد. فرهاد ایرانی در خصوص خاطرات خود گفت : «یکبار که در آب خوری مدرسه در حال آب خوردن بودم ، یکی از بچه ها آمد تا آب بخورد که من را دید… اولش ترسید اما در کل از روی کنجکاوی به صورت من خیره شده بود… تا اینکه من به او گفتم که از فضا آمده ام… اینگونه او توجیح شد و دیگر نترسید چون فکر می کرد من از فضا آمده ام و به صورت من دست کشید و گفت چه جالب!»

عکسهای فرهاد ایرانی

عکسهای فرهاد ایرانی

جراحی های متعدد

فرهاد ایرانی : «من چند جراحی هم انجام داده ام. هر چند که این اعمال جراحی جزء اعمال جراحی روتین در جامعه است و جراحی گونه و صورت یک ماجرای کاملا معمولی جامعه است و من هم برای بهتر شدن گونه و عضلات صورتم چند عمل این شکلی انجام داده ام.»

عکاسی حرفه ای

فرهاد ایرانی هم اکنون به شغل عکاسی هنری مشغول است و تاکنون عکسهای متعددی از هنرمندان مشهور ایران گرفته است.

فرهاد ایرانی عکاس

فرهاد ایرانی عکاس

موسیقی

از آنجاییکه آدم تنهایی بودم ، عاشق موسیقی و هنر شدم و سه چهار تا ساز را فرا گرفتم و همیشه می گفتم اینها خواهر و برادرهای من هستند… من هیجان خودم را در این تنهایی ها با موسیقی پوشش دادم و فقط برای سنتور استاد داشتم و باقی سازها را خودم آموختم.بزرگ ترین راه من برای دور شدن از این تنهایی ها موسیقی بود ، در واقع موسیقی را برای این می خواستم که آدم ها به سمت من بیایند و فراتر از اینکه به صورت من خیره شوند به آهنگ ها جذب شوند… چون کسی همین طوری با من حرفی نمیزد!

فرهاد ایرانی و جمشید مشایخی

فرهاد ایرانی و جمشید مشایخی

مادر نقاش

مادر من نقاش بود و من از کودکی با نقاشی آشنا بودم و ریشه هنر در من بود و همین باعث شد که به سمت رشته گرافیک بروم.

معزل پیدا کردن کار

در سال هایی که من دبیرستان را به اتمام رساندم و می خواستم وارد محیط کار شدم. من وارد پروسه پیدا کردن کار شدم ، نمونه کارها را برای شرکت ها ایمیل می کردم ، نمونه کارها از پشت تلفن پسندیده میشد و دعوت به کار می شدم اما به محض اینکه قدم در آن محل کار می گذاشتم من را از آنجا می راندند و می گفتند نیرو نمی خواهیم.

فرهاد ایرانی و احسان علیخانی

فرهاد ایرانی و احسان علیخانی

ناامیدی

خیلی از روزها وقتی به خانه باز می گشتم خیلی گریه می کردم . در بالش خودم جیغ میزدم و به دروغ به مادرم می گفتم کار پیدا کرده ام و مثلا به مدت یک هفته به منزل دوستم می رفتم و بعد به مادرم میگفتم کار را نخواستم . چون نمی خواستم مادرم دوباره شکست بخورد.

وضعیت ازدواج و همسر فرهاد ایرانی

او سالهاست که با خانومی به نام مهسا قنواتی ازدواج کرده و متاهل است.

فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی

فرهاد ایرانی و همسرش مهسا قنواتی

بیوگرافی مهسا قنواتی(Mahsa Irani)

مهسا قنواتی با نام مستعار مهسا ایرانی متولد 14 فروردین همسر فرهاد ایرانی است.او بیشتر به کار تبلیغات و مدلینگ مشغول است.

بیوگرافی مهسا قنواتی همسر فرهاد ایرانی

بیوگرافی مهسا قنواتی همسر فرهاد ایرانی

ماجرای آشنایی و ازدواج

اولین خواستگاری فرهاد ایرانی در سال 87 اتفاق افتاد و خانواده مهسا مخالف بودند.

مهسا دختر دانشجویی بود که در دانشگاه با فرهاد هم دانشکده ای شد و کم کم فرهاد به او علاقمند شد.

مهسا همسر فرهاد ایرانی : اولین باری که فرهاد را در دانشگاه دیدم نسبت به فرهاد گارد داشتم که سمت او نروم و حتی فاصله می گرفتم و برایم عجیب بود.

عکس عروسی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا ایرانی

عکس عروسی فرهاد ایرانی و همسرش مهسا ایرانی

فرهاد ایرانی : من از همان ابتدا که نسبت به همسرم حس خوبی پیدا کردم سعی کردم اعتماد او را جلب کنم. من یاد گرفته بودم که باید آدم خوبی باشم چون خوب بودن عاملی بود که آدم ها چهره مرا ملاک قرار ندهند.

مهسا همسر فرهاد ایرانی : «من شجاعت ، اعتماد به نفس بالا و چیزهایی در فرهاد دیدم که نظرم در مورد او تغییر کرد.اینکه به این شناخت رسیدم که فرهاد می تواند تکیه گاه مناسبی باشد و این توان را دارد و حالا شروع این نقطه بود که خانواده را راضی کنم.

فرهاد ایرانی : جواب نه خانواده مهسا بسیار محکم بود.در حدی که خواهر بزرگ تر همسرم به من گفت اصلا فکر این ماجرا را از ذهن خود دور کن و این ماجرا را به کل فراموش کن.اما اراده من و شناخت مهسا از من و شاید از همه اینها مهم تر رابطه نزدیک من با خدا بود که باعث شد جواب مثبت را بگیرم.

ماه عسل

فرهاد مهمان برنامه ماه عسل 97 شد که به یکی از پر طرفدار این قسمت های ماه عسل تبدیل شد.

فرهاد ایرانی و همسرش در برنامه ماه عسل

فرهاد ایرانی و همسرش در برنامه ماه عسل


منابع : نم نمک | فرهاد ایرانی اینستاگرام/ فرهاد ایرانی فیسبوک/ صفحه شخصی فرهاد ایرانی/فرهاد ایرانی ویکی پدیا/ فرهاد ایرانی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(115 رای)
85.4%

نظر دادن