ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهران براتی مجری و گوینده شبکه ماهواره ای ضد انقلاب ایران اینترنشنال به همراه عکس های خانوادگی و شخصی مهران براتی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مهران براتی و همسرش(Mehran Barati)

  • نام اصلی : نصرت الله براتی نوبری
  • متولد : 1320 تهران
  • زمینه فعالیت : گویندگی و اجرا
  • پیشه : مجری و گوینده
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد :
  • همسر :
  • فرزندان : مینو براتی

بیوگرافی کامل مهران براتی

دکتر نصرت الله براتی نوبری ، مشهور به مهران براتی ، متولد 1320 در ایران است.بیوگرافی مهران براتی تحلیلگر سیاسی و همسرش + فرزندانبیوگرافی مهران براتی تحلیلگر سیاسی و همسرش + فرزندان

مهران براتی - Mehran Barati

مهران براتی - Mehran Barati

مهران براتی سالهاست در برلین آلمان اقامت دارد. او به عنوان کارشناس با تلویزیون فارسی زبان صدای آمریکا (VOA) نیز همکاری دارد. همچنین وی به عنوان کارشناس روابط بین الملل به برنامه های تلویزیون ایران اینترنشنال از جمله امروز دعوت می شود.

وضعیت ازدواج و همسر مهران براتی

مهران براتی سالها پیش ازدواج کرده و یک دختر به نام مینو دارد.

مهران براتی و دخترش مینو

مهران براتی و دخترش مینو

مینو براتی دختر مهران براتی و همسر یوشکا فیشر ، وزیر خارجه سابق آلمان است. این دو از سال 2003 با یکدیگر آشنا شدند و در اکتبر 2005 وقتی یوشکا 57 ساله و مینو 29 ساله بود در ساختمان شهرداری رم ازدواج کردند. یوشکا فیشر در زمان وزارتش (امور خارجه آلمان) با مینو براتی نامزد بود و در سال 2005 رسماً داماد خانواده براتی شد. مینو براتی پیش از این ازدواج ، از ازدواج قبلی خود دارای یک دختر می بود.

مینو براتی دختر مهران براتی و همسر یوشکا فیشر

مینو براتی دختر مهران براتی و همسر یوشکا فیشر

اهداف شبکه ایران اینترنشنال

ایران اینترنشنال (Iran International) یک شبکه تلویزیون ماهواره ای ، کانال رادیویی و وب سایت خبری به زبان فارسی مستقر در لندن است که بر پخش اخبار و برنامه های سیاسی و اجتماعی مربوط به ایران تمرکز دارد.

شبکه های ماهواره ای همچون ایران اینترنشنال سعی در انتشار اخبار و سیاه نمایی از وضعیت موجود ایران و تشویش افکار عمومی بر ضد انقلاب و جمهوری اسلامی دارند.

عکس های اینستاگرام مهران براتی

عکس های اینستاگرام مهران براتی

برنامه های شبکه ایران اینتر نشنال

برنامه های امروز ، تیتر اول با نیوشا صارمی ، و چشم انداز از جمله برنامه های خبری-تحلیلی و آخر هفته با صادق صبا و هت تریک با مزدک میرزایی به ترتیب از جمله برنامه های فرهنگی-هنری و ورزشی آن هستند.

تامین بودجه

نحوه تأمین بودجه شبکه ، شفاف نیست. به نوشته روزنامه های گاردین و وال استریت جورنال ، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی ، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه ای بر مبنای اصول و اخلاق روزنامه نگاری است.

عکس های شخصی مهران براتی

عکس های شخصی مهران براتی


منابع : نم نمک | مهران براتی اینستاگرام/ مهران براتی فیسبوک/ livhk fvhjd/صفحه شخصی مهران براتی/مهران براتی ویکی پدیا/ مهران براتی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
46.6%

نظر دادن