ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل نازلی بخشایش نوازنده و مدرس پیانو و همسر اول علیرضا افکاری به همراه عکس های خانوادگی و شخصی نازلی بخشایش با دخترش نیکا افکاری با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه نازلی بخشایش و همسرش(Nazli Bakhshayesh)

  • نام اصلی : نازلی بخشایش
  • متولد : 4 شهریور 1356 تهران
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • پیشه : نوازنده و مدرس پیانو
  • مدرک تحصیلی : فوق لیسانس اقتصاد
  • سالهای فعالیت : 1368 تاکنون
  • قد : 164 سانتیمتر
  • همسر : علیرضا افکاری(جدا شده)
  • فرزندان : نیکا افکاری

بیوگرافی کامل نازلی بخشایش

نازلی بخشایش متولد 4 شهریور 1356 در تهران ، نوازنده و مدرس پیانو و چنگ اهل ایران است.بیوگرافی نازلی بخشایش نوازنده پیانو و همسرش + زندگینامهبیوگرافی نازلی بخشایش نوازنده پیانو و همسرش + زندگینامه

نازلی بخشایش - Nazli Bakhshayesh

نازلی بخشایش - Nazli Bakhshayesh

فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه الزهرا می باشد و در ارکسترهای وصال ، گروه کر جوانان تالار وحدت ، پری رخ ، سیمین غانم ، ارکستر فیلارمونیک ایرانیان ، ارکستر سی ساز ، پریشاد و ارکستر مجلسیان و ارکستر البرز نوازندگی کرده است.

کلاس پیانو از 12 سالگی

موسیقی را از خردادماه سال 68 با ساز پیانو شروع کردم. حدود هشت سال پیانو را با الئنورا میرزائیان کار کردم و پس از آن مدتی هم با خانم میترا بصیری که از شاگردان آقای اصلانیان بودند کار کردم. بعد نزد آقای کامبیز روشن روان کلاس های سلفژ ، تئوری موسیقی ، هارمونی ، کنترپوان و سازشناسی را گذراندم.

عکس های اینستاگرام نازلی بخشایش

عکس های اینستاگرام نازلی بخشایش

کنار پری زنگنه

زمانی که وارد دانشگاه شدم شروع به انجام فعالیت های صحنه ای کردم. همراه خانم پری زنگنه به عنوان پیانیست در یک سری جشنواره های ویژه بانوان حضور داشتم.

تجربه همراهی کردن با گروه های بزرگ تر را اولین بار با یک گروه کُر به رهبری کامبیز آریایی نژاد انجام دادم.

نازلی بخشایش و پری زنگنه

 نازلی بخشایش و پری زنگنه

گروه موسیقی دانشگاه

سال 1374 وقتی وارد دانشگاه الزهرا شدم ، دانشگاه ما ، دانشکده هنر داشت ولی رشته موسیقی نداشت به همین خاطر تصمیم گرفتم جایی را برای انجام کارهای موسیقی تاسیس کنم.

فعالیت هایی انجام دادیم اما شروع کارمان سال 1377 وقتی که سید محمد خاتمی به دعوت رئیس دانشگاه ما (زهرا رهنورد) قرار شد در جشن فارغ التحصیل حاضر شود.

برای آن مراسم گروه کُری تشکیل دادیم و یک سری برنامه اجرا کردیم که در نهایت بعد از حضور خاتمی به دستور ایشان پیانویی به دانشگاه اهدا شد.

من توانستم کانون فرهنگی هنری دانشگاه را تاسیس کنم و بعنوان دبیر کانون موسیقی به مدت 10 - 12 سال از طرف دانشگاه در مجامع مختلف شرکت کنم.

عکس های شخصی نازلی بخشایش

عکس های شخصی نازلی بخشایش

تاسیس ارکستر مهرنوا

ارکستر مهرنوا را سال 85 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کردم که این ارکستر سال 85 و 86 در اختتامیه جشنواره موسیقی فجر برنامه اجرا کرد. یکی از ویژگی های ارکستر مهرنوا این است که نوازنده های آن را همیشه خانم ها تشکیل می دهند.

مقام دوم جشنواره فجر

در سال 1387 گروه ما با آهنگسازی علیرضا افکاری نمایش موزیکال بنام «قصه لیلا» را بروی صحنه بردیم که در بخش ارکسترال جشنواره موسیقی فجر دوم شدیم.

عکس های اینستاگرام نازلی بخشایش

عکس های اینستاگرام نازلی بخشایش

یادگیری ساز چنگ

ساز دوم من هارپ است. زمانی که من ساز هارپ را شروع کردم واقعا مدرسی در ایران وجود نداشت و مدرسی برای آموزش آن پیدا نمی شد. کسی که اولین بار دست من را روی این ساز گذاشت خانم پوران دخت عضدی بود. این خانم پیش از انقلاب تنها مدرس ساز هارپ در ایران بودند و در هنرستان موسیقی درس می دادند. وقتی من ایشان را دیدم 90 سالشان بود.

وضعیت ازدواج و همسر نازلی بخشایش

خانم نازلی بخشایش سال ها پیش با علیرضا افکاری آهنگساز شناخته شده موسیقی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام نیکا متولد 1384 می باشد.

نیکا دختر نازلی بخشایش

نیکا دختر نازلی بخشایش

این زوج حداقل تا سال 1394 کنار هم زندگی می کردند که در نهایت به جدایی ختم شد و آقای افکاری در سال 1400 خبر ازدواج خود با ساره بیات را رسانه ای کرد.

نازلی بخشایش و همسرش علیرضا افکاری و دخترش نیکا

نازلی بخشایش و همسرش علیرضا افکاری و دخترش نیکا

اهمیت پیانو

پیانو یک درس عمومی برای همه موزیسین ها است. شما هر رشته موسیقی که بخوانید یک تعداد واحد درس عمومی پیانو هم باید بگذرانید. فکر می کنم این که بچه ها بیایند پیانو بزنند و حتی بعدا سازشان هم تغییر کند چیزی را از دست نمی دهند و به علم موسیقی شان اضافه می شود.

کنسرت صلح

خانم بخشایش کنسرت هایی برای صلح در انگلیس ، سوئیس ، اتریش ، ژاپن ، هلند ، بلاروس ، مالزی ، قبرس ، یونان ، ارمنستان ، بلغارستان ، آلمان و ایتالیا اجرا کرده است.

گروه او نه تنها آهنگ های فارسی ، بلکه آهنگ های مختلف از ملیت ها و زبان های مختلف را نیز کار می کند.

نازلی بخشایش و لوریس چکناواریان

نازلی بخشایش و لوریس چکناواریان


منابع : نم نمک | نازلی بخشایش اینستاگرام/ نازلی بخشایش فیسبوک/ صفحه شخصی نازلی بخشایش/نازلی بخشایش ویکی پدیا/ نازلی بخشایش تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
100%

نظر دادن