ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ناهید سریال دل و بازیگر نقش ناهید سریال دل و بیوگرافی بازیگر نقش ناهید سریال دل و بیوگرافی افسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در دل و افسانه بایگان کیست و اسم واقعی ناهید در سریال دل و همسر واقعی ناهید در سریال دل و بیوگرافی بازیگران سریال دل و عکس افسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در دل و نقش افسانه بایگان بازیگر دل چیست در نم نمک.

افسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در سریال دل کیست؟

افسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در سریال دل است.افسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در سریال دل + عکسافسانه بایگان بازیگر نقش ناهید در سریال دل + عکس

دل یک مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی ، محصول سال 1398 در شبکه نمایش خانگی است. این سریال به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده است.

افسانه بایگان بازیگر سریال دل منوچهر هادی

بازی افسانه بایگان در سریال دل منوچهر هادی

افسانه بایگان متولد 26 دی 1340 بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با نقشی در فیلم کوتاه بوق (1351) آغاز و در 15 سالگی رتبه دوم مسابقه دختر شایسته ایران در مجله زن روز را کسب کرد.

یکتا ناصر و افسانه بایگان در کنار منوچهر هادی کارگردان دل

یکتا ناصر و افسانه بایگان در کنار منوچهر هادی

تصویربرداری سریال دل در تهران و بخش هایی در شمال کشور انجام شد و بازیگران سرشناسی در این سریال عاشقانه منوچهر هادی مقابل دوربین رفتند.

عکسی از بازیگران سریال دل در کنار منوچهر هادی

بازیگران سریال دل در کنار منوچهر هادی

بهرام افشاری ، بیژن امکانیان ، افسانه بایگان ، حامد بهداد ، ساره بیات ، کوروش تهامی ، سعید راد ، لیلا زارع ، علی سخنگو ، مهراوه شریفی نیا ، تینو صالحی ، مهدی کوشکی ، نسرین مقانلو و یکتا ناصر بازیگران سریال دل را تشکیل میدهند.

بازیگران سریال دل در کنار منوچهر هادی

سلفی بازیگران سریال دل با منوچهر هادی

بیژن امکانیان و منوچهر هادی در پشت صحنه سریال دل

بیژن امکانیان بازیگر سریال دل منوچهر هادی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
90%

نظر دادن