ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، محمود عزیزی و تولد محمود عزیزی و نقش های ماندگار محمود عزیزی در سینما و و نقشهای محمود عزیزی در تلویزیون و محمود عزیزی پدر مهربان تلویزیون و محمود عزیزی بازیگر سریال ستایش را در نم نمک ببینید.

فیلم ها و سریال های ماندگار محمود عزیزی

محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 24 آذرماه 1323 در تهران متولد شد .نقش های ماندگار محمود عزیزی در سینما و تلویزیون + عکسنقش های ماندگار محمود عزیزی در سینما و تلویزیون + عکس

نقش های ماندگار محمود عزیزی

محمود عزیزی بازیگری را از حدود سال 66 آغاز کرد و دکترای تئاتر از فرانسه دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان استاد دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مشغول تدریس است.

محمود عزیزی بازیگر کشورمان

محمود عزیزی بازیگر کشورمان

این هنرمند کشورمان در اولین تجربه بازیگری اش در سال 66 در سریال مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری مقابل دوربین رفت و بار دیگر تجربه همکاری با این کارگردان در سینما و با فیلم همه یک ملت تکرار شد و آغازگر نقش آفرینی های او در سینما بود.

محمود عزیزی هنرمند سینمای ایران

محمود عزیزی هنرمند سینمای ایران

محمود عزیزی در فیلم های سینمایی چون لیلی با من است ، دختری با کفش های کتانی ، متولد ماه مهر ، دوستان ، چشمهایش ، بازیگر ، به من نگاه کن ، محکومین بهشت ، قلاده های طلا ، معراجی ها ، بادیگارد و دخترعمو پسرعمو به ایفای نقش پرداخته است.

محمود عزیزی در فیلم لیلی با من است

محمود عزیزی در فیلم لیلی با من است

محمود عزیزی و محمدرضا شریفی نیا در تعطیلات رویایی

محمود عزیزی و محمدرضا شریفی نیا در تعطیلات رویایی

این هنرمند پیشکسوت را اغلب مخاطبان تلویزیون با نقشش در سریال ستایش به خوبی می شناسند. سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شد و محمود عزیزی در این سریال ایفاگر نقش محمود نادری پدر ستایش بود که یکی از ماندگارترین نقش های او در دنیای بازیگری محسوب میشود.

محمود عزیزی در سریال ستایش

محمود عزیزی در سریال ستایش

محمود عزیزی در سریال های ماندگار دیگری چون معراجی ها ، راز پنهان ، سی امین روز ، عبور از پاییز ، پس از سالها ، به دنیا بگویید بایستد ، مشق عشق ، سفر سبز ، روزهای زندگی ، تولدی دیگر و... به ایفای نقش پرداخته و از او به عنوان پدر مهربان تلویزیون یاد میشود.

محمود عزیزی در معراجی ها

محمود عزیزی در معراجی ها

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن