ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، تیتراژهای تلویزیونی و معرفی بهترین تیتراژهای تلویزیون و تیتراژ های ماندگار و بهترین تیتراژ سریال ها و آهنگ تیتراژ برنامه های تلویزیون و تیتراژهای نوستالژیک و تیتراژ های معروف و آهنگ تیتراژ فیلم های سینمایی ایرانی و ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی و تیتراژهای تلویزیونی که هنوز هم محبوبند و تیتراژ سریال های تلویزیونی در دهه های قبل را در نم نمک ببینید.

تیتراژهای نوستالژیک و ماندگار سریال های تلویزیونی

سریال یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه های تلویزیون است که اگرچه سالهاست به مانند گذشته نتوانسته نظرات مخاطبان را جلب کند اما هنوز هم بیننده های خاص خودش را دارد.تیتراژهای نوستالژیک و ماندگار سریال های تلویزیونیتیتراژهای نوستالژیک و ماندگار سریال های تلویزیونی

در دهه های اخیر یکی از برنامه هایی که میتوانست همه اهل خانه را دور هم جمع کند و به اصطلاح پای تلویزیون میخکوبشان کند همین سریال بود. یکی از بخش های جذاب در سریال های تلویزیون تیتراژ آن است که از دهه های گذشته تا به امروز مورد توجه بوده است.

سریال های تلویزیونی که با تیتراژهایشان ماندگار شدند

تیتراژ سریال یکی از بخش های جذابی است که اگر خوب از آب دربیاید حسابی میتواند مخاطب را جذب کند و بارها و بارها دیده شده است که تیتراژ یک سریال بیش از داستان و بازیگران آن سریال معروف شده است.

در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک به سراغ برخی از ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی رفته ایم که احتمالا برایتان جذاب خواهد بود.

تیتراژ سریال دلنوازان و فاصله ها

علی لهراسبی یکی از خواننده هایی است که تجربه خواندن چندین تیتراژ تلویزونی را در کارنامه هنری اش دارد. یکی از ماندگارترین تیتراژهایی که علی لهراسبی برای سریال های تلویزیونی خواند ، تیتراژ سریال فاصله ها و دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 88 و 89 بود.

"حال من دست خودم نیست ، دیگه آروم نمی گیرم.... دلم از کسی گرفته که می خوام براش بمیرم" بخش ابتدایی تیتراژ سریال دلنوازان بود که حسابی در میان مخاطبان گل کرد و مورد استقبال قرار گرفت و یه عنوان یکی از ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی از آن یاد میشود.

تیتراژ سریال فاصله ها با بخش ابتدایی " اگه فاصلـــه افتاده ، اگه من با خودم سردم.... تو کاری با دلم کردی ، که فکــرشم نمی کردم " یکی دیگر از تیتراژهای ماندگار تلویزیونی است که به اندازه خود سریال در میان مخاطبان محبوب شد.

تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

تیتراژ سریال دلنوازان با صدای علی لهراسبی

تیتراژ سریال روزگار جوانی

کمتر کسی از مخاطبان سریال های تلویزیونی پیدا میشود که با شنیدن قطعه " مثل یک رنگین کمون هفت رنگ ، سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ... ای صمیمی ای قدیمی همقطار ، در دل شب شبنم عشقی بکار... شهر شب با مردم چشمک زنش ، غصه هامو ریخته توی دامنش.... ازدحام کوچه های بی کسی ، پر شده از یک بغل دلواپسی..." دلش به یاد سالهای گذشته و زمان پخش سریال روزگار جوانی پر نکشد و خاطرات آن روزها برایش زنده نشود.

سریال روزگار جوانی یکی از سریال های نوستالژیک تلویزیون بود که سال 77 به کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی ساخته شد و محمدرضا عیوضی تیتراژ این سریال را خواند و نامش را در لیست ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی قرار داد.

تیتراژ سریال روزگار جوانی با صدای محمدرضا عیوضی

تیتراژ سریال روزگار جوانی با صدای محمدرضا عیوضی

تیتراژ سریال خط قرمز

خط قرمز یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیون بود که به کارگردانی قاسم جعفری سال 1380 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال به دلیل داستان و بازی بازیگران جوانش حسابی مورد استقبال قرار گرفت اما یکی دیگر از دلایل ماندگاری تیتراژ جذاب آن بود.

با پخش شدن ترانه "به امید یه هوای تازه تر/ گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر... میخواستیم مثل پرنده ها باشیم/ آسمونو حس کنیم رها باشیم" با صدای حسین ریاضیان هنوز هم برای بسیاری از مخاطبان تلویزیون خاطره این سریال زنده میشود و همین جاست که میتوان تاثیر تیتراژ خوب را در ماندگاری یک سریال دریافت.

آهنگ تیتراژ سریال خط قرمز با صدای حسین ریاضیان

آهنگ تیتراژ سریال خط قرمز با صدای حسین ریاضیان

تیتراژ سریال زیر آسمان شهر

شاید اگر لیستی از ماندگارترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیونی تهیه کنیم سریال زیر آسمان شهر یکی از اولین های این لیست باشد که به کارگردانی مهران غفوریان سال 80 برای اولین بار روی آنتن رفت.

علاوه بر داستان دلنشین و ساده زیر آسمان شهر ، بازی های روان و دیالوگ های ماندگار یکی از چیزهایی که در ماندگاری این سریال در ذهن مخاطب نقش موثری داشت ، تیتراژ بود.

زیر آسمون این شهر با صدای امیر تاجیک یکی از ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی است که با وجود گذشت سالها از ساخت و پخش آن هنوز هم یاد این سریال را برای مردم زنده میکند.

" آدما با هم و تنهان هر کدوم یه جور معمان ، بعضی واژه ها یه رازن بعضی واژه ها بی معنا... آدما نقشای رنگی گاهی شادن گاهی غمگین ، آخه زندگی بنا نیست که سراسر باشه شیرین.... زیر آسمون این شهر چرا دشمنی چرا قهر ، وقتی که میشه تهی کرد جام زندگی رو از زهر... "

امیر تاجیک خواننده تیتراژ سریال زیر آسمان شهر

امیر تاجیک خواننده تیتراژ سریال زیر آسمان شهر

تیتراژ سریال پس از باران

یکی دیگر از تیتراژهای ماندگار سریال های تلویزیون مربوط به تیتراژ سریال پس از باران با صدای فریدون پوررضا است.

این سریال که به کارگردانی سعید سلطانی سال 79 پخش شد یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیون بود که مخاطبان زیادی را پای تلویزیون میخکوب کرد و بعد از گذشت سالها از پخش آن هنوز هم قابلیت جذب مخاطب را دارد.

تیتراژ این سریال با ترانه ای محلی و صدای فریدون پوررضا یکی از ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی است.

مرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

تیتراژ سریال پس از باران صدای فریدون پوررضا

تیتراژ سریال مدار صفر درجه

سریال مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی سال 86 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی تبدیل شد.

یکی از بخش های قابل توجه سریال مدار صفر درجه در کنار بازیگران و داستان ، تیتراژ ماندگار این سریال با صدای علیرضا قربانی بود که مورد توجه همه مخاطبان سریال قرار گرفت و ماندگار شد.

" وقتی گریبان عدم/ با دست خلقت می درید.... وقتی ابد چشم تو را/ پیش از ازل می آفرید.... وقتی زمین ناز تو را/ در آسمان ها می کشید.... وقتی عطش طعم تو را/ با اشک هایم می چشید... من عاشق چشمت شدم..."

این قطعه با صدای علیرضا قربانی یکی از ماندگارترین و بهترین تیتراژهای تلویزیونی است.

تیتراژ سریال مدار صفر درجه با صدای علیرضا قربانی

تیتراژ سریال مدار صفر درجه با صدای علیرضا قربانی

تیتراژ سریال گمگشته

مجید اخشابی خواننده کشورمان یکی دیگر از خواننده هایی است که تجربه خواندن چندین تیتراژ تلویزیونی را در کارنامه هنری اش دارد و اغلب آنها جزو تیتراژهای ماندگار تلویزیونی هستند.

تیتراژ سریال گمگشته به کارگردانی رامبد جوان که سال 80 پخش شد یکی از ماندگارترین تیتراژهای تلویزیونی است که موجب شهرت این خواننده شد و سرآغاز راهی برای تیتراژخوانی های متعدد او گردید.

" اون که میاد اگه بگم یک گلِ سرخ بهار میشی... یه قطره خون رو آینه یه چشمه انتظار میشی... یه قطره خون رو آینه ست یه چشمِ سرخِ انتظار... یه روز دوباره سبز میشه وقتی که برگرده بهار... هر کی با آینه رو به روست ، رو هست و نیست پل می زنه... یه چشمِ سرخِ آتشین ، توی چشاش زل می زنه.... میگن فرشته روزشو با گریه افطار می کنه.... فرشته می دونه که نور ، ظلمتو بیدار می کنه..."

تیتراژ سریال گمگشته با صدای مجید اخشابی

تیتراژ سریال گمگشته با صدای مجید اخشابی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
73.4%

نظر دادن