ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مواجه شد و در اولین نمایش بین المللی در جشنواره فیلم شانگهای نامزد دریافت جایزه جام طلایی شد.

حامد بهداد و رضا میرکریمی برنده جام در جشنواره شانگهای

پایان بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای برای ایرانی های حاضر در این جشنواره با اتفاقاتی خوش همراه شد. فیلم قصر شیرین به عنوان نماینده ایران در این جشنواره بین المللی با دریافت سه جایزه هت تریک کرد.حامد بهداد و رضا میرکریمی برنده جام طلایی جشنواره شانگهای + عکسحامد بهداد و رضا میرکریمی برنده جام طلایی جشنواره شانگهای + عکس

حامد بهداد بازیگر سرشناس کشورمان برای بازی در فیلم قصر شیرین به طور مشترک با یک بازیگر چینی جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد و سید رضا میرکریمی کارگردان قصر شیرین علاوه بر جام طلایی ، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره شانگهای را به دست گرفت.

افتخارآفرینی رضا میرکریمی با فیلم قصر شیرین در شانگهای

فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مواجه شد و در اولین نمایش بین المللی در جشنواره فیلم شانگهای نامزد دریافت جایزه جام طلایی شد.

جایزه جشنواره شانگهای در دستان حامد بهداد

پیام حامد بهداد بعد از دریافت جایزه جشنواره شانگهای

حامد بهداد هم با انتشار ویدئویی نسبت به دریافت این جایزه در جشنواره شانگهای واکنش نشان داد و نوشت : اصل پیام ویدیویی اینجانب حامد بهداد بمناسبت دریافت جایزهء بازیگری مرد فستیوال شانگهای و تقدیم آن به عالیجناب عباس کیارستمی فقید در سالروز تولد ایشان.

از همه عوامل سازندهء فیلم قصر شیرین سپاسگزارم خصوصا سید رضا میر کریمی و مردم خوب یاسوج تیر ماه 98 .

رضا میرکریمی کارگردان فیلم قصر شیرین

جایزه جشنواره شانگهای در دستان رضا میرکریمی کارگردان قصر شیرین

حامد بهداد ، محمد عسگری ، ژیلا شاهی ، اکبر آئین ، آزاده نوبهار ، محمد اشکان فر ، بابک لطفی ، زهیر یاری ، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران فیلم قصر شیرین را تشکیل میدهند.

حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

نقش آفرینی حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

قصر شیرین داستان مردی به نام جلال مرادی 42 ساله است که طی تصادفی خانواده ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندانی اش ، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده ...

حامد بهداد در فیلم قصر شیرین

بازی حامد بهداد در فیلم قصر شیرین رضا میرکریمی

  • تاریخ: دوشنبه, 03 تیر 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن