ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، رعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم اکران خصوصی فیلم "وقتی برگشتیم" ساخته وحید موساییان.

نام فیلم برای دهه شصتی ها بیشتر یادآور یک نوع تهدیدِ مادرانه ، در واکنش به حرکات و اقدامات آبروبرانه فرزندان در میهمانی ها بود ، "وقتی برگشتیم خونه یه بلایی سرت بیارم..."رعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم اکران خصوصی فیلم وقتی برگشتیمرعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم اکران خصوصی فیلم وقتی برگشتیم

رعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم اکران خصوصی فیلم وقتی برگشتیم

رعنا آزادی ور (متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ،  تلویزیون و تئاتر ایران است. اولین حضور وی در صحنه تئاتر در نمایش «خانه بوشاسپ درازست» در سال 1396 به کارگردانی علی اتحاد است.

وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی ، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی ، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه بانیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن