ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، نقش طاهره در لحظه گرگ و میش و بازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش و بیوگرافی نقش طاهره در لحظه گرگ و میش و رها خدایاری بازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش و بیوگرافی رها خدایاری در نم نمک.

رها خدایاری بازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش کیست؟

رها خدایاری بازیگر نقش طاهره در سریال لحظه گرگ و میش است که در دوران عقد همسرش احسان شهید شد و چند سال بعد مجددا ازدواج کرد. رها خدایاری در تجربه ای متفاوت در کنار بازیگران لحظه گرگ و میش و کارگردانی با تجربه به نام همایون اسعدیان توانست از عهده ایفای نقشش به خوبی برآید.بازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش کیست؟ + بیوگرافی

اگر علاقه مندید که رها خدایاری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش را بیشتر بشناسید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نم نمک را از دست ندهید.

فیلم های رها خدایاری بازیگر لحظه گرگ و میش

رها خدایاری سابقه طولانی تری در تئاتر نسبت به دنیای تصویر دارد و اولین بار در سال 89 در تله فیلم کوچه بن بست به ایفای نقش پرداخت و این نقطه آغازی برای فعالیت های تلویزیونی او بود.

فاطمه گودرزی و رها خدایاری در لحظه گرگ و میش

رها خدایاری و فاطمه گودرزی در سریال لحظه گرگ و میش

نقطه عطف فعالیت های هنری رها خدایاری را پیش از سریال لحظه گرگ و میش میتوان مربوط به هنرنمایی او در سریال یادآوری دانست . یادآوری سریالی ساخته شبکه آی فیلم بود که رها خدایاری در آن نقش سهیلا را بازی میکرد.

عکسی از رها خدایاری در سریال یادآوری

بازی رها خدایاری در سریال یادآوری

سریا لجاده چالوس ، چرخ و فلک و دیوار شیشه ای دیگر سریال های رها خدایاری است و فیلم سینمایی ماه در مه اثر سینمایی او در کارنامه هنری اش می باشد.

رها خدایاری و المیرا دهقانی در لحظه گرگ و میش

رها خدایاری بازیگر نقش طاهره در لحظه گرگ و میش

بازی در نقش طاهره سریال لحظه گرگ و میش را میتوان یکی از مهم ترین اتفاقات دوران بازیگری رها خدایاری تا به اینجا قلمداد کرد که توانست هنر بازیگری اش را در معرض دید همه اهالی هنر قرار دهد.

رها خدایاری بازیگر سینما و تلویزیون

رها خدایاری در فیلم فصل سفید ماهی

رها خدایاری بازیگر تلویزیون

رها خدایاری در نمایی از فیلم فصل سفید ماهی

رها خدایاری و فرید سجادی حسینی در لحظه گرگ و میش

رها خدایاری در کنار فرید سجادی حسینی

رها خدایاری بازیگر سینما و تلویزیون

عکسی از رها خدایاری بازیگر سینما و تلویزیون

رها خدایاری بازیگر تلویزیون

عکس اینستاگرامی رها خدایاری

رها خدایاری بازیگر سینما و تلویزیون

رها خدایاری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن