ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ماجرای سانسور سریال از یادها رفته و وقتی زن چادری سریال از یادها رفته مُنگول و بی سواد نمایش داده می شود و سانسور سریال از یادها رفته و واکنش کارگردان سریال و ماجرای سانسور در سریال «از یادها رفته» چه بود؟ و ماجرای سانسور برخی سکانس های «از یادها رفته و سانسور سریال از یادها رفته صدای آقای کارگردان را درآورد و دلیل بی نظمی در پخش «از یادها رفته»ماجرای سانسور برخی سکانس های از یادها رفته در نم نمک.

واکنش بهرام بهرامیان به سانسور سریال از یادها رفت

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما است که توانست نظر موافق بسیاری از بیننده های این سریال را جلب کند.ماجرای سانسور سریال از یادها رفته [واکنش ها]ماجرای سانسور سریال از یادها رفته [واکنش ها]

قسمت بیست و یکم سریال از یادها رفته شب گذشته 12 خردادماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت اما بعد از پخش این قسمت بهرام بهرامیان کارگردان این سریال به سانسور سکانسی با بازی حمید بهرامیان واکنش نشان داد.

دلخوری کارگردان از یادها رفته از سانسور این سریال

بهرام بهرامیان کارگردان سریال از یادها رفته با انتشار پستی به سانسور سریال از یادها رفته واکنش نشان داد.

حمید بهرامیان در سریال از یادها رفته

بازی حمید بهرامیان در سریال از یادها رفته

بهرام بهرامیان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : حمید عزیز داداشم ، من واقعا شرمنده ام شرمنده از اون هم زحمتی که کشیدی و تو پخش سریال اثری ازش نبود و پخش نشد

ببخش و به دل نگیر ....

بازی حمید بهرامیان در سریال از یادها رفته

عکسی از حمید بهرامیان در سریال از یادها رفته

حمید بهرامیان بازیگر نقش حشمت در سریال از یادها رفته است که بازی او به تازگی در این سریال آغاز شده است و بازیگر نقشی است که مهربانو را برای آزار و اذیت خریده است اما همسرش مهربانو را به همراه فرزندشان فراری میدهد و خودش سپر بلای مهربانو میشود.

هلیا امامی در سریال از یادها رفته

هلیا امامی مهربانوی سریال از یادها رفته

مهربانو با بازی هلیا امامی بازیگر نقش اصلی سریال از یادها رفته است که این شبها سرنوشت عجیب و غم انگیزی در این سریال برایش رقم خورد و آوارگی هایش بعد از مرگ پدر و انتقام خانواده مهراد آغاز شده است و ماجراهای زیادی در انتظارش است .

سیما تیرانداز در سریال از یادها رفته

گریم سیما تیرانداز در سریال از یادها رفته

بازیگرانی چون حسین یاری ، هلیا امامی ، میترا حجار ، رضا یزدانی ، پوریا پورسرخ ، بیتا فرهی ، کامران تفتی ، لیلا بلوکات ، سیما تیرانداز ، مهدی سلوکی ، رسول نجفیان ، علیرام نورایی ، حبیب دهقان نسب ، مهرداد ضیایی ، حمید بهرامیان ، آیدین خطایی اصل و ... بازیگران این سریال ماه رمضانی را تشکیل میدهند.

پوریا پورسرخ در سریال از یادها رفته

نقش متفاوت پوریا پورسرخ در سریال از یادها رفته

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
80%

نظر دادن