ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مسعود ده نمکی را همه مخاطبان سینما با فیلم ماندگار اخراجی ها به خوبی می شناسند. این کارگردان سینما ساخت دو سریال تلویزیون را هم در کارنامه هنری اش دارد و به زودی سریال جدیدش را کلید میزند.

سریال های ماندگار مسعود ده نمکی در تلویزیون

مسعود ده نمکی را همه مخاطبان سینما با فیلم ماندگار اخراجی ها به خوبی می شناسند. این کارگردان سینما ساخت دو سریال تلویزیون را هم در کارنامه هنری اش دارد و به زودی سریال جدیدش را کلید میزند.سریال های ماندگار مسعود ده نمکی در تلویزیونسریال های ماندگار مسعود ده نمکی در تلویزیون

سریال دادِستان کار جدید مسعود ده نمکی برای تلویزیون است که به همین بهانه مروری بر دو سریال دیگر این کارگردان در تلویزیون خواهیم داشت.

سریال های تلویزیونی مسعود ده نمکی

مسعود ده نمکی این روزها در تدارک ساخت سریال دادِستان کار جدیدش برای تلویزیون است و این سریال پربازیگر را به زودی مقابل دوربین خواهد برد.

سریال جدید مسعود ده نمکی فضایی پلیسی و معمایی دارد و به تهیه کنندگی محمد خزاعی ساخته میشود و به زودی اسامی بازیگران این سریال اعلام خواهد شد.

سریال جدید مسعود ده نمکی

سریال جدید مسعود ده نمکی

سریال دارا و ندار مسعود ده نمکی

سریال دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی نوروز سال 89 از تلویزیون پخش شد و این سریال اولین تجربه سریال سازی مسعود ده نمکی در تلویزیون بود.

داستان سریال دارا و ندار درباره یک خانه قدیمی است که صاحبخانه قصد فروش آن را دارد اما مستاجرهای خانه درگیر مشگلات زیادی هستند و نمیتوانند خانه را خالی کنند و...

در سریال دارا و ندار بازیگرانی چون فتحعلی اویسی ، علیرضا خمسه ، رضا رویگری ، مرجانه گلچین ، شهره لرستانی ، نفیسه روشن ، نگار فروزنده ، بهنوش بختیاری ، سام درخشانی ، مریم کاویانی ، رضاتوکلی ، سحر ولدبیگی ، مریم سلطانی ، شهاب عباسی ، سیدجواد هاشمی ، یوسف تیموری ، یوسف صیادی ، فاطمه طاهری ، فرهاد بشارتی ، عباس محبوب و... ایفای نقش کرده اند.

سریال دارا و ندار مسعود ده نمکی

سریال دارا و ندار مسعود ده نمکی

سریال معراجی های مسعود ده نمکی

معراجی ها دومین سریال مسعود ده نمکی در تلویزیون است که به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در ژانر طنز و جنگی سال 93 از شبکه یک پخش شد.

این سریال روایتگر داستان اختلاف بین دانشجویان یک دانشگاه برای دفن چند شهید گمنام در حیاط دانشگاه است که دو دستگی و تفرقه ای در این میان شکل میگیرد.

در سریال معراجی ها بازیگرانی چون اکبر عبدی ، پندار اکبری ، علی صادقی ، نیما شاهرخ شاهی ، حمید لولایی ، رضا رویگری ، دانیال عبادی ، برزو ارجمند ، سمانه پاکدل ، حدیثه تهرانی ، سیدمهرداد ضیایی ، غلامحسین لطفی ، مجید شهریاری ، اصغر نقی زاده ، اسماعیل سلطانیان ، بهاره افشاری ، مریم کاویانی ، لاله صبوری ، امیر نوری ، کاوه خداشناس ، لاله صبوری ، مریم کاویانی و... به ایفای نقش پرداختند.

پندار اکبری در سریال معراجی ها

پندار اکبری در سریال معراجی ها

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن