ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سوگل خلیق یکی از بازیگران جوان سریال هم گناه است که با نقش سیما دختر فرید صبوری و مژگان در این سریال حضور دارد و نقش متفاوت یک ترنس را در این فیلم بازی میکند.

بازیگر نقش سیما در سریال هم گناه کیست؟

شبکه نمایش خانگی چند سالی است که با پخش سریال های مختلف بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی یکی از سریال های پربیننده این روزهای نمایش خانگی است که با حضور بازیگرانی سرشناس مقابل دوربین رفت.بازیگر نقش سیما در سریال هم گناه کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش سیما در سریال هم گناه کیست؟ + بیوگرافی

سوگل خلیق بازیگری که با نقش رونا در سریال دل دار میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد در این سریال نقش متفاوتی را ایفا کرد.

سوگل خلیق و حسین امیدی در سریال هم گناه

سوگل خلیق و حسین امیدی در سریال هم گناه

سوگل خلیق سیمای سریال هم گناه

سوگل خلیق متولد 16 آبان 1367 بازیگر ایرانی و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است.

سوگل خلیق یکی از بازیگران جوان سریال هم گناه است که با نقش سیما دختر فرید صبوری و مژگان در این سریال حضور دارد و نقش متفاوت یک ترنس را در این فیلم بازی میکند.

سوگل خلیق در هم گناه

سوگل خلیق در هم گناه

سیما به دلیل شرایط ویژه ای که دارد به همه خواستگارانش جواب رد میدهد و پدرش که حاضر نیست زیر بار این موضوع برود او را به عقد سامان دوست آرمان درمی آورد و آرمان به این بهانه که دیگر نیاز به اجازه فرید برای انجام جراحی نیست سیما را راضی به این وصلت میکند و این آغاز ماجرایی تازه برای سیمای قصه است...

سوگل خلیق و حسین امیدی در هم گناه

سوگل خلیق و حسین امیدی در هم گناه

نظر هم گناهی ها درباره کاراکتر سیما

صفحه رسمی سریال هم گناه با انتشار یک ویدئو نگاهی به کاراکتر پرچالش سیما در این سریال داشت و نظر هم گناهی ها را به اشتراک گذاشت.

در پست منتشر شده توسط صفحه هم گناه آمده است:

داستان پر چالش کاراکتر سیما ، هم گناهان از داستان پر چالش کاراکتر سیما با بازی سوگل خلیق در نقش یک ترنس می گویند. تصور شما از موقعیت سیما صبوری چیست؟

بازیگران سریال هم گناه درباره کاراکتر سیما در این سریال گفتند.

محسن کیایی بازیگر نقش آرمان در سریال هم گناه درباره نقش سیما گفت:

سیما یکی از نقش های حساس سریال است و ما هم خواستیم و برخورد و شیوه نگه جامعه به این کاراکتر را نشان بدهیم و دلمان میخواست که نگاهی به برخورد خانواده با این موضوع داشته باشیم و دلمان میخواست که ببینیم تاثیرش در خانواده چگونه است و آدم های اطراف با آنها چطور برخورد میکنند و ما تلاش کردیم که واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم.

سوگل خلیق درباره نقشش در این سریال گفت:

نمیتونم تصویر کنم که چه اتفاقی میوفته وقتی آدم توی این موقعیت قرار میگیره اما به نظرم اگر آن تغییر اتفاق بیوفتد زندگی آسان تر میشود و به نظرم این تغییر تصمیم درستی است ، من دوستانی داشتم که ترنس باشن و مرور کردن رفتار آنها در اجرای این نقش به من خیلی کمک کرد.

حسین امیدی بازیگر نقش سامان در این سریال گفت:

من ترنس ها را دورادور می شناسم و تا حدودی درباره آنها میدانم و میدانم چه محدودیت ها و مشکلاتی در جامعه دارند و نیاز دارند که بیشتر شناخته و درک بشن.

سیما بازیگر نقش یک ترنس است که با وجود مخالف های پدرش برای پذیرش این تغییر تصمیم میگیرد که برای انجام جراحی به خارج از کشور برود و با تغییر جنسیت به ذهنیتش نزدیک شود.

سوگل خلیق و هدیه تهرانی در سریال هم گناه

سوگل خلیق و هدیه تهرانی در سریال هم گناه

سوگل خلیق و محسن کیایی در هم گناه

سوگل خلیق و محسن کیایی در هم گناه

سوگل خلیق در سریال هم گناه با بازیگرانی چون پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی ، محسن کیایی ، مهدی پاکدل ، هنگامه قاضیانی ، پدرام شریفی ، حبیب رضایی ، مسعود رایگان ، رویا تیموریان ، افسانه چهره آزاد ، شاهرخ فروتنیان ، افسانه ناصری ، احسان کرمی ، روشنک گرامی ، سوگل خلیق ، مارال بنی آدم ، ساقی حاجی پور ، حسین امیدی و.... همبازی بود.

سوگل خلیق سیمای سریال هم گناه

سوگل خلیق سیمای سریال هم گناه

سوگل خلیق در سریال دل دار برادران محمودی در نقش رونا بازی کرد و با بازی در این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید و در جدیدترین تجربه سینمایی اش بار دیگر با برادران محمودی در فیلم مردن در آب مطهر همکاری کرد.

سوگل خلیق و محمدرضا غفاری در دل دار

سوگل خلیق و محمدرضا غفاری در دل دار

مردن در آب مطهر ، ماهور ، خماری ، در سکوت و دو فیلم های سینمایی سوگل خلیق هستند و این بازیگر جوان در سریال دل دار ، نجوا ، محکومین و پرواز در ارتفاع صفر هم ایفای نقش کرده است و سریال هم گناه اولین تجربه او در نمایش خانگی است.

سوگل خلیق در فیلم مردن در آب مطهر

سوگل خلیق در فیلم مردن در آب مطهر

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(4 رای)
100%

نظر دادن