ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، پادینا کیانی و پادینا کیانی در نقش شادی سیف دختر جلال و و دختر شعله و خواهر سروش و بیوگرافی شادی سریال 021 و بیوگرافی پادینا کیانی و پادینا کیانی بازیگر سریال صفر بیست و یک و پادینا کیانی کیست و عکس های پادینا کیانی و بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک در نم نمک.

پادینا کیانی بازیگر نقش شادی سیف در سریال 021 کیست؟

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی ، کمدی جدید شبکه سه سیما است که پخش آن از 5 آبان 1399 ماه آغاز شد.بازیگر نقش شادی در سریال 021 کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش شادی در سریال 021 کیست؟ + بیوگرافی

پادینا کیانی یکی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد و به همین بهانه قصد داریم شما را بیشتر با این هنرمند جوان آشنا کنیم.

نقش پادینا کیانی شادی سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی در این سریال در نقش شادی سیف دختر جلال و شعله و خواهر سروش بازی می کند.

جواد رضویان و نگار عابدی نقش پدر و مادر او را در این سریال بازی میکنند.

جواد رضویان و پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک

جواد رضویان و پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در قاب تلویزیون است که میتواند سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان باشد.

پادینا کیانی و بازیگران سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی و بازیگران سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی متولد دهه 70 است و بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و با تئاتر به دنیای هنر ورود کرد.

پادینا کیانی در فیلم بی چاره

پادینا کیانی در فیلم بی چاره

اولین تجربه های بازیگری پادینا کیانی در مقابل دوربین مربوط به دو فیلم کوتاه شب ساخته ریحانه پارسا و بی چاره به کارگردانی امیراحمد قزوینی و محمد کریمی است.

پادینا کیانی در فیلم شب

پادینا کیانی در فیلم شب

پادینا کیانی در نمایش های متعددی مقابل دوربین رفته است و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویری از او را مشاهده خواهید کرد.

پادینا کیانی بازیگر کشورمان

پادینا کیانی بازیگر کشورمان

بازیگری در تلویزیون باعث دیده شدن بسیاری از هنرمندان میشود و از این رو سریال صفر بیست و یک هم میتواند سکوی پرتابی برای پادینا کیانی بازیگر جوان این سریال باشد.

بازیگران سریال صفر بیست و یک

بازیگران سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک با هنرمندانی چون جواد رضویان ، سیامک انصاری ، امیرحسین رستمی ، سروش جمشیدی ، نگار عابدی ، رویا میرعلمی ، سیاوش طهمورث ، آزیتا ترکاشوند و... همبازی بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(34 رای)
74.2%

نظر دادن