ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار و پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار و بیوگرافی بازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار و بیوگرافی پانته آ سیروس و بیوگرافی بازیگران سریال بانوی سردار در نم نمک.

عکسهای پانته آ سیروس بازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار

بانوی سردار سریالی به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی است که از سه شنبه 29 مردادماه 98 روی آنتن شبکه سه سیما رفت.بازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار کیست؟ + بیوگرافیبازیگر نقش بی بی مریم بانوی سردار کیست؟ + بیوگرافی

بعد از اتمام پخش سریال آچمز ، پخش سریال بانوی سردار در شبکه سه سیما آغاز شد و این سریال با روایتی از زندگی بی بی مریم بانوی قدرتمند بختیاری و فرزندانش روی آنتن رفت.

پانته آ سیروس بازیگر نقش اصلی سریال بانوی سردار است که در ادامه به معرفی بیشتر این بانوی هنرمند می پردازیم.

بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس بازیگر متولد 1 فروردین 1353 در تهران است.

پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس بی بی مریم سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس بانوی ورزشکار و هنرمند کشورمان نقش بی بی مریم را در این سریال ایفا میکند و با توجه به توانمندی های خاصی که در زمینه ورزشی دارد به خوبی از عهده ایفای این نقش برآمد.

پانته آ سیروس بی بی مریم سریال بانوی سردار

بازی درخشان پانته آ سیروس در بانوی سردار

پانته آ سیروس یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در ابتدا به عنوان نقاش به دنیای هنر ورود کرد و نمایشگاه های متعددی هم برگزار کرد تا اینکه اولین بار سال 91 با فیلم اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی به دنیای تصویر راه یافت و برای بازی در همین فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از یک جشنواره بین المللی دریافت کرد.

پانته آ سیروس بازیگر سریال بانوی سردار

نقش متفاوت پانته آ سیروس در بانوی سردار

بازی در سریال شمعدونی تجربه متفاوتی برای پانته آ سیروس در تلویزیون بود که در این سریال در نقش فرزانه زرین معاون بانک جلوی دوربین رفت. این بانوی هنرمند رد فیلم ساعت 5 عصر ، خرگیوش و ارادتمند نازنین بهاره تینا جلوی دوربین رفته است.

بازی پانته آ سیروس در بانوی سردار

بی بی مریم و پسرانش در سریال بانوی سردار

بازی در سریال بانوی سردار نقطه عطفی در کارنامه هنری پانته آ سیروس محسوب میشود و به دلیل توانمندی های این بانوی هنرمند در زمینه سوارکاری و تیراندازی برای ایفای این نقش انتخاب شد.

پانته آ سیروس در سریال بانوی سردار

نقش ماندگار پانته آ سیروس در بانوی سردار

بانوی سردار روایتی از زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه پرداخت و فرزندان دلیری را تربیت کرد می پردازد و داستان زندگی شیرزنی که عدالت را در جامعه برقرار کرد را به تصویر میکشد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
60%

نظر دادن