ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، عکسی خاطره انگیز از پشت صحنه شهر موشها به کارگردانی مرضیه برومند با حضور حمید جبلی و ایرج طهماسب خالقان کلاه قرمزی و مرضیه برومند را در ادامه مشاهده میکنید.

خاطره بازی با عوامل فیلم شهر موشها

مرضیه برومند کارگردان و عروسک گردان کشورمان یکی از چهره هایی است که سالهای سال عمر خود را در عرصه فیلم های عروسکی گذراند. شهر موشها یکی از قدیمی ترین و ماندگارترین آثار کارنامه هنری مرضیه برومند است.عکسی زیرخاکی از پشت صحنه شهر موشهاعکسی زیرخاکی از پشت صحنه شهر موشها

شهر موشها فیلمی به کارگردانی مرضیه برومند در سال 64 است که با همکاری چهره های سرشناس این عرصه ساخته شد و مورد استقبال قرار گرفت.

عکسی از پشت صحنه شهر موشها

عکس خاطره انگیزی از پشت صحنه شهر موشها منتشر شد که در آن حمید جبلی و ایرج طهماسب هم حضور دارند.

پشت صحنه شهر موشها

حمید جبلی و ایرج طهماسب در شهر موشهای مرضیه برومند

شهر موشها به کارگردانی مرضیه برومند در سال 64 با حضور عروسک های سریال مدرسه موشها ساخته شد و مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر و مردم قرار گرفت.

عروسکهای شهر موشها

عروسک های محبوب شهر موشها

شهر موشها داستان حمله یک گربه سیاه به شهر موشها است ، به خاطر همین موش ها به یک شهر دیگر می روند. قرار می شود پدرها و مادرها از راه سخت و کوتاه بروند تا شهر را آماده کنند و بچه ها هم با معلم و آشپزباشی راه طولانی تر را انتخاب می کنند.

پشت صحنه شهر موشها

عکس نوستالژیک از شهر موشها

گویندگان شخصیت های عروسکی شهر موشها عبارتند از : کپل : حمید جبلی ، دم باریک : ایرج طهماسب ، دم دراز : راضیه برومند ، مسعود کرامتی ، معلم : ناصر غفرانی فر ، طاهره برومندسرمایی ، قاصد : مرحوم مرتضی احمدی ، موش موشک : آزاده پورمختار ، عینکی : مهدی میگانی ، رضا پرنیانزاده ، گوش دراز : کامبیز صمیمی مفخم ، نارنجی و خواهر عینکی : فاطمه معتمدآریا ، خوش خواب : مجید شناور ، راضیه برومند ، موشی : صوفیا محمودی.

عروسک های مدرسه موشها

عروسک های محبوب مدرسه موشها

بعد از ساخت موفق مدرسه موش ها و پخش آن از شبکه یک سیما در سال 60 با استقبالیب که از این مجموعه عروسکی شد تصمیم ساخت شهر موشها جدی شد و سال 64 مرضیه برومند شهر موشها را ساخت و با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد.

عکسی از عروسک های شهر موشهای 2

عروسک های نوستالژیک شهر موشهای 2

استقبال از این کارتون های نوستالژیک دهه شصت کار را به ساخت شهر موشهای 2 کشاند و مرضیه برومند باز هم با استقبال دوستداران نمایش های عروسکی غافلگیر شد.

شهر موشهای 2 به عروسک هایش

عکس خاطره انگیز شهر موشهای 2

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن