ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی با بازی چهره های سرشناس سینما و تلویزیون با شما در نم نمک خواهیم بود.

خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم خانه دیگری

فیلم سینمایی خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی با بازی گوهر خیراندیش و ناصر هاشمی تا چند روز دیگر روی پرده سینماها میرود.معرفی بازیگران فیلم خانه دیگری + خلاصه داستان و عکسمعرفی بازیگران فیلم خانه دیگری + خلاصه داستان و عکس

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی خبر از زمان دقیق اکران فیلم خانه دیگری با حضور ستاره های سرشناس سینما داد.

اکران فیلم خانه دیگری از 18 اردیبهشت ماه

برزو ارجمند با حمایت از فیلم های مستقل سینما درباره زمان دقیق اکران فیلم خانه دیگری نوشت.

گوهر خیراندیش و ناصر هاشمی در فیلم خانه دیگری

بازی متفاوت گوهر خیراندیش و ناصر هاشمی در فیلم خانه دیگری

برزو ارجمند با انتشار آنونسی از این فیلم در اینستاگرامش نوشت : از سینمای مسقل حمایت کنیم آنونس فیلم خانه دیگری ، اکران از چهارشنبه در سینماها.

گوهر خیراندیش و ناصر هاشمی در فیلم خانه دیگری

فیلم خانه دیگری از 18 اردیبشهت اکران میشود

فیلم سینمایی خانه دیگری به کاگردانی بهنوش صادقی از چهارشنبه 18 اردیبهشت با سرگروهی سینما آستارا روی پرده می رود. ساخت آنونس : محمد واحد. تهیه کننده خانه دیگری عباس اکبری است و پخش آن را نسیم صبا بر عهده دارد.

داستان و بازیگران فیلم خانه دیگری

در خلاصه داستان فیلم خانه دیگری آمده است : مادری برای آزادی فرزندش و تهیه پول دیه به مرجان دختر صاحبخانه اشان رو می اندازد و مرجان تلاش میکند ظرف 10 روز ، پول را تهیه کند. او در طی این مسیر با موانعی روبرو می شود که زندگی زناشویی اش را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.

گوهر خیراندیش و لیلا زارع در فیلم خانه دیگری

گوهر خیراندیش و لیلا زارع در فیلم خانه دیگری

بازیگران فیلم خانه دیگری عبارتند از : گوهر خیراندیش ، پژمان بازغی ، لیلا زارع ، مهنوش صادقی ، علیرضا جعفری ، متین ستوده ، روشنک گرامی و ناصر هاشمی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

حضور پژمان بازغی در فیلم خانه دیگری

بازی پژمان بازغی در فیلم خانه دیگری

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن