ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سریال های نسیم ادبی و مجموعه های تلویزیونی نسیم ادبی و نقشهای تلویزیونی نسیم ادبی و مروری بر سریال های نسیم ادبی و نسیم ادبی در تلویزیون و سریال محرمی نسیم ادبی و عکس هایی از بازی های نسیم ادبی را در نم نمک ببینید.

نقشهای ماندگار نسیم ادبی در تلویزیون

نسیم ادبی از بازیگران با سابقه دنیای هنر است که با بازی در نقش حمیرا در سریال شهرزاد در میان مردم به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت .نقشهای ماندگار نسیم ادبی در سریال های تلویزیوننقشهای ماندگار نسیم ادبی در سریال های تلویزیون

نسیم ادبی در سریال هایی چون سرزده ، برادرجان ، عقیق ، دیوار به دیوار ، در قصه ها زندگی میکنند ، معمای شاه ، چک برگشتی ، حلقه سبز ، استنطاق ، شب چراغ ، برگ سبز و دوقلوها به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی کوتاه نسیم ادبی

نسیم ادبی متولد 17 مهر 1355 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ، اهل ایران است. وی دانش آموخته رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. نسیم ادبی فرزند خواهر محمود کلاری است.

پربیننده سریال های نسیم ادبی

سریال شهرزاد یکی از پربیننده ترین سریال های نسیم ادبی بود که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان روبرو گردید.

بازی نسیم ادبی در سریال شهرزاد

نسیم ادبی در سریال شهرزاد

نسیم ادبی در سریال سرزده

سریال سرزده به کارگردانی بهادر اسدی مینی سریالی مناسبتی است که در دهه دوم ماه محرم سال 99 روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

نسیم ادبی در این سریال بازیگر نقش روح انگیز است و با هنرمندانی چون مریم مومن ، بهرنگ علوی ، رویا میرعلمی ، علی انصاریان ، رحیم نوروزی ، رامبد شکرآبی ، کیمیا خلج ، کوروش رحمانی ، یاشار هاشم زاده و... همبازی است.

سرزده یک سریال اجتماعی و مذهبی است که روایتگر ماجرای دو دوست است که راه زندگی شان از هم متفاوت است و یکی پلیس و دیگری خلافکار است.

نسیم ادبی در سریال سرزده

نسیم ادبی در سریال سرزده

نسیم ادبی در سریال برادرجان

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ماه رمضان سال 98 از شبکه سه سیما پخش شد.

نسیم ادبی در این سریال بازیگر نقش عاطفه خواهر چاوش و آراز بود و به مانند همیشه در سیمای زنی قوی و محکم مقابل دوربین رفت و به ایفای نقش در کنار چهره های سرشناس این سریال پرداخت.

این بانوی هنرمند در سریال برادرجان با بازیگرانی چون علی نصیریان ، حسن پورشیرازی ، حسام منظور ، آفرین عبیسی ، سعید چنگیزیان ، کامران تفتی ، سجاد افشاریان ، ندا جبرئیلی ، مارال فرجاد ، شیوا ابراهیمی ، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد همبازی بود.

نسیم ادبی در سریال ماه رمضانی برادرجان

بازی نسیم ادبی در سریال برادرجان

نسیم ادبی ، حسام منظور و سجاد افشاریان در برادرجان

نسیم ادبی در کنار حسام منظور و سجاد افشاریان در برادرجان

نسیم ادبی در سریال عقیق

سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سال 96 ساخته شد و در ماه محرم روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

نسیم ادبی در سریال عقیق

عکسی از بازی نسیم ادبی در سریال عقیق

نسیم ادبی در این سریال بازیگر نقش زنی قوی و جدی بود و با هنرمندانی چون شبنم مقدمی ، علیرضا آرا ، نسیم ادبی ، بهزاد فراهانی ، داریوش سلیمی ، ندا عقیقی ، کریم امینی ، جمال فوادیان ، فردین شاه حسینی ، مجید رحمتی ، هدایت هاشمی ، نادر فلاح و... همبازی بود.

داستان سریال عقیق در سال 1308 هجری شمسی میگذرد و بازیگران این سریال با لباس و گریم های خاص آن دوران مقابل دوربین رفتند.

نسیم ادبی و بازیگران سریال عقیق

نسیم ادبی و بازیگران سریال عقیق

نسیم ادبی در سریال چک برگشتی

چک برگشتی سریالی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که در نوروز سال 91 از شبکه یک سیما پخش شد.

این سریال که درباره انتخابات مجلس بود و به رقابت کاندیداهای مجلس اشاره داشت با بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفت و نسیم ادبی هم در این سریال ایفای نقش کرد و نوروز سال 91 را مهمان تلویزیون بود.

نسیم ادبی در سریال چک برگشتی با بازیگرانی چون امیر جعفری ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر ، بهاره رهنما ، فریبا نادری ، هدایت هاشمی ، هومن برق نورد ، یوسف صیادی ، علی صالحی ، امیر حمیدزاده و... همبازی بود.

نسیم ادبی بازیگر چک برگشتی

نسیم ادبی بازیگر چک برگشتی

نسیم ادبی در سریال معمای شاه

یکی دیگر از سریال های به یادماندنی نسیم ادبی در تلویزیون سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی است که در نقشی متفاوتی یکی از خواننده های قبل از انقلاب جلوی دوربین رفت و توانست به خوبی از عهده این نقش برآید.

نسیم ادبی بازیگر معمای شاه

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن