ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، نقش های ماندگار جواد عزتی و نقشهای اول و ماندگار جواد عزتی در سینما و تلویزیون و بیوگرافی جواد عزتی و همسرش و برادران جواد عزتی و ایا جواد عزتی مرده و فیلم های جواد عزتی در نقش روحانی و مادر جواد عزتی و عکس کودکی جواد عزتی و جواد عزتی در نقش اطلاعاتی و جایزه جواد عزتی در نم نمک.

نقش های ماندگار جواد عزتی در سینما و تلویزیون

جواد عزتی بازیگر نقش های طنز و جدی سینما و تلویزیون این روزها با یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما روی صحنه به نقش آفرینی می پردازد. فیلم هزارپا ساخته ابوالحسن داوودی با بازی جواد عزتی و رضا عطاران با فروش فوق العاده در کمتر از یکماه میتواند عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما در سال 97 را از آن خود کند.نقشهای اول و ماندگار جواد عزتی در سینما و تلویزیوننقشهای اول و ماندگار جواد عزتی در سینما و تلویزیون

جواد عزتی که سال گذشته عنوان پولسازترین و پرکارترین بازیگر را از آن خود کرده بود امسال نیز به ایفای نقش در فیلم های جان دار و ما همه با هستیم کمال تبریزی مشغول است.

به بهانه اکران پرفروش فیلم هزارپا مروری بر نقش های ماندگار جواد عزتی و گریم های متعدد او در نقش هایش داشته ایم که قطعا برایتان جالب خواهد بود.

جواد عزتی

گریم های متفاوت و نقش های ماندگار جواد عزتی

اولین سریال تلویزیونی جواد عزتی به کارگردانی سعید آقاخانی سریال قصه های شبانه بود که سال 79 ساخته شد. بعد از حضور جواد عزتی در این سریال او برای بازی در سریال من یک مستاجرم انتخاب شد و نقش کوتاهی در این سریال داشت و کم کم توانست استعداد هنری خود را به همه اثبات کند اما سریال های مهران مدیری از او چهره شناخته شده تری ساخت و باعث شهرت و محبوبیت او شد.

جواد عزتی در سینما

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون

جواد عزتی در باغ مظفر برای اولین بار مهران مدیری همکاری کرد و نقش هومن و دکتر برزو را ایفا کرد و پس از آن بود که جواد رضویان از او برای بازی در قرارگاه مسکونی دعوت کرد.

باغ مظفر با بازی بازیگرانی چون مهران مدیری ، سیامک انصاری ، محمدرضا هدایتی ، رضا شفیعی جم ، شقایق دهقان ، جواد عزتی و .... سال 85 از شبکه سه سیما پخش شد.


فیلم مرد بازنده

مرد بازنده فیلمی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال 1400 است.

جواد عزتی در نقش سرهنگ احمد خسروی در فیلم مرد بازنده بازی کرد.

نوشتن فیلم نامه این فیلم بر عهده ابراهیم امینی ، حسین حسنی و مهدویان بوده است. بازیگران این فیلم جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، بابک کریمی ، آناهیتا درگاهی ، مهدی زمین پرداز ، مجید نوروزی ، امیرحسین هاشمی ، امیر دژاکام ، سجاد بابایی ، منوچهر علی پور ، شبنم قربانی ، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی هستند.

جواد عزتی در فیلم مرد بازنده

فیلم شنای پروانه

شنای پروانه یک فیلم در ژانر اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی محصول ایران در سال 1398 است.

جواد عزتی در شنای پروانه در نقش حجّت برادر هاشم و برادرشوهر پروانه بازی کرده است.

جواد عزتی در فیلم شنای پروانه

سریال زخم کاری

زخم کاری یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

بازیگران این مجموعه جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، هانیه توسلی ، سعید چنگیزیان ، الهه حصاری ، عباس جمشیدی فر ، مهدی زمین پرداز ، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند.

جواد عزتی در زخم کاری در نقش جواد عزتی مالک مالکی بازی کرده است.

جواد عزتی در سریال زخم کاری

جواد عزتی در قهوه تلخ

اگر بخواهیم از یکی از متفاوت ترین گریم های جواد عزتی یاد کنیم باید اشاره ای به گریم او در سریال قهوه تلخ داشته باشیم. جواد عزتی در قهوه تلخ در نقش بابا اتی جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی بازیگر

جواد عزتی با نقشی متفاوت در قهوه تلخ

جواد عزتی در قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که سال 89 ساخته شد با هنرمندان زیادی همبازی بود که تیم مهران مدیری در فیلم هایش ار همراهی میکردند.


جواد عزتی در فرشته ها با هم می آیند

جواد عزتی در فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند با گریمی متفاوت تر و نقشی جدی جلوی دوربین رفت و چهره جدیدی از خودش را به نمایش گذاشت. این فیلم به کارگردانی حامد محمدی ساخته سال 92 است.

پرکارترین بازیگر

بازی متفاوت جواد عزتی در فرشته ها با هم می آیند

فرشته ها با هم می آیند داستان یک روحانی جوان (با بازی جواد عزتی ) به نام احمد است که با همسرش لیلا ( با بازی نازنین بیاتی )در حالی با تنگدستی روزگار سپری می کنند که صاحب سه فرزند هم زمان می شوند.


جواد عزتی در طلا و مس

یکی از موفقیت های جواد عزتی بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 87 بود که با نقشی متفاوت در این فیلم در کنار بهروز شعیبی دیده شد.

سریال تلویزیونی جواد عزتی

جواد عزتی و بهروز شعیبی در طلا و مس

داستان این فیلم درباره سیدرضا طلبه ای است که به تازگی با خانواده اش به تهران آمده ، تا در کلاس های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده است شرکت کند اما متوجه بیماری همسرش زهرا می شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی اش می دهد.


جواد عزتی در دودکش

جواد عزتی در سریال دودکش باز هم با نقش یک طلبه جلوی دوربین رفت . دودکش سریالی به کارگردانی محمدحسین لطیفی محصول سال 92 بود که جواد عزتی با نقش حاجی انصاری در آن جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی در قهوه تلخ

نقش متفاوت جواد عزتی در دودکش

سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند ، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد.


جواد عزتی در ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 95 بود که توانست جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف کسب کند. جواد عزتی در این فیلم با کسب تجربه ای متفاوت با گریمی جدید جلوی دوربین رفت و نقش حاج صادق را ایفا کرد.

جواد عزتی در طلا و مس

بازی متفاوت جواد عزتی در ماجرای نیمروز

ماجرای نیمروز با حضور بازیگرانی چون هادی حجازی فر ، احمد مهرانفر ، مهرداد صدیقیان و جواد عزتی به ماجرای ترورهای سال 60 به دست مجاهدین می پردازد.


جواد عزتی در دردسرهای عظیم

شاید بتوان یکی از محبوب ترین نقش های جواد عزتی را بازی او در سریال دردسرهای عظیم در نقش لطیف دانست.

جواد عزتی در هزارپا

الناز حبیبی و جواد عزتی در سریال دردسرهای عظیم

سریال دردسرهای عظیم ساخته برزو نیک نژاد با بازی جواد عزتی در نقش مقابل الناز حبیبی یکی از محبوب ترین نقش های جواد عزتی در تلویزیون است که در دو فصل جلوی دوربین رفت.


جواد عزتی در هزارپا

هزارپا جدیدترین اثر سینمایی جواد عزتی است که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است. جواد عزتی این بار در نقشی کمدی در کنار رضا عطاران گیشه سینماها را تسخیر کرد.

جواد عزتی در دودکش

رضا عطاران و جواد عزتی در هزارپا

هزارپا ساخته ابوالحسن داوودی درباره رضا و دوستش منصور که به کیف قاپی مشغول هستند از طریق مادرش متوجه میشود که دختر فردی پولدار نذر کرده است که با یک جانباز ازدواج کند به همین دلیل رضا تصمیم میگیرد خود را به دختر نزدیک کند تا بتواند با وی ازدواج کند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن