ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، مروری بر کارنامه هنری سعید آقاخانی داشته ایم و نگاهی به نقش های کمدی و جدی او در فیلم های ماندگارش کرده ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نقشهای ماندگار سعید آقاخانی در سینما و تلویزیون

سعید آقاخانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در سالهای ابتدایی حضورش در تلویزیون با نقش های طنز و حضور در فیلم های کمدی شناخته شد اما رفته رفته این چهره نام آشنای سریال های کمدی در قالب نقشی متفاوت هم جلوی دوربین رفت.نقشهای ماندگار سعید آقاخانی در سینما و تلویزیون + عکسنقشهای ماندگار سعید آقاخانی در سینما و تلویزیون + عکس

زمانی که سیمرغ بلورین نقش جدی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در دستان سعید آقاخانی قرار گرفت همه اهالی دنیای هنر به توانایی آقای بازیگر پی بردند و دست به تشویق او بلند کردند.

مروری بر کارنامه هنری سعید آقاخانی داشته ایم و نگاهی به نقش های کمدی و جدی او در فیلم های ماندگارش کرده ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مروری بر کارنامه هنری سعید آقاخانی

سعید آقاخانی اولین بار با پرواز 57 مهران مدیری در سال 72 به دنیای تلویزیون راه یافت و این همکاری درخشان باز هم در ساعت خوش و سال خوش در سالهای بعد با مهران مدیری تکرار شد و نقطه عطفی در کارنامه آقای بازیگر محسوب میشود.

کلید ازدواج اولین تجربه بازیگری سعید آقاخانی در سینما

کلید ازدواج اولین فیلم سینمایی سعید آقاخانی

سال 76 اولین بازی سعید آقاخانی در سینما با فیلم کلید ازدواج در کنار رضا عطاران و علیرضا خمسه رقم خورد و راه برای بازی های دیگر او در این بخش از دنیای هنر باز شد اما تا دومین بازی آقای بازیگر در سینما وقفه ای طولانی رخ داد و تجربه های متعدد تلویزیونی جای آن را پر کرد.

سعید آقاخانی پای ثابت سریال های تلویزیون شد و تقریبا هر سال در یک یا دو سریال ایفای نقش میکرد و بیش از پیش در میان طرفدارانش محبوب میشد.

امیر جعفری و سعید آقاخانی در سریال من یک مستاجرم

بازی امیر جعفری و سعید آقاخانی در سریال من یک مستاجرم

بازی در سریال هایی چون خانه به خانه ، همه فرزندان من ، پشت کنکوری ها ، کمربندها را ببندیم ، من یک مستاجرم ، متهم گریخت ، روزگار خوش حبیب آقا ، عید امسال ، چاردیواری ، زن بابا ، راه در رو ، خوش نشین ها ، نقطه سر خط ، دزد و پلیس ، روزهای بد به در ، بیمار استاندارد ، شب عید و نون.خ از سعید آقاخانی چهره ای کمدی ساخت که در اغلب نقش های کمدی خوش می درخشید.

ساره بیات و سعید آقاخانی در خداحافظی طولانی

بازی ساره بیات و سعید آقاخانی در خداحافظی طولانی

بازیگر سریال های طنز تلویزیون در سینما تجربه های دیگر کسب کرد و در فیلم سینمایی خداحافظی طولانی در نقشی جدی چنان خوش درخشید که توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از سی و سومین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

سعید آقاخانی با گریمی متفاوت در فیلم کامیون

نقش متفاوت سعید آقاخانی در فیلم کامیون

فیلم سینمایی قسم ، کامیون ، یک کیلو و بیست و یک گرم ، آباجان و ... از جمله فیلم های سعید آقاخانی در سینماها هستند که نقش جدی او در آنها قابل توجه بود.

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون

لامپ 100 تنها اثر سینمایی سعید آقاخانی در جایگاه کارگردان است که سال 93 ساخته شد و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد اما این بازیگر و کارگردان کشورمان در تلویزیون تجربه کارگردانی بیشتری دارد و حدود 12 سریال را در تلویزیون کارگردانی کرده است که اغلب جزو پربیننده های شبکه های مختلف سیما بودند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن