ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، رضا بهاروند کارگردان نمایش شاه ماهی با انتشار پستی درباره بازیگران نمایشی نوشت که تهیه کنندگی آن برعهده امیر جدیدی است.

نمایش شاه ماهی با امیر جدیدی و الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم سریال جدید دلدار را برای ماه رمضان آمده پخش دارد. این بانوی هنرمند که سابقه بازی در نمایش های مختلف را در کارنامه هنری اش دارد با نمایش جدیدی روی صحنه میرود.نمایش شاه ماهی با بازیگران مشهور + تصاویرنمایش شاه ماهی با بازیگران مشهور + تصاویر

نمایش شاه ماهی با حضور الناز حبیبی و دیگر چهره های دنیای سینما و تئاتر روی صحنه میرود.

بازیگران نمایش شاه ماهی روی صحنه میروند

رضا بهاروند کارگردان نمایش شاه ماهی با انتشار پستی درباره بازیگران نمایشی نوشت که تهیه کنندگی آن برعهده امیر جدیدی است.

الناز حبیبی بازیگر نمایش شاه ماهی

بازی الناز حبیبی در نمایش شاه ماهی

رضا بهاروند با انتشار این عکس نوشت : نمایش شاه ماهی در کنار الناز حبیبی ، سارینا ترقی و فائزه یوسفی و پرستو معین دختران شاه ماهی هستند.پیش از این حضور امیر جدیدی و علی شادمان در شاه ماهی اطلاع رسانی شده بود.

علی شادمان بازیگر نمایش شاه ماهی

بازی علی شادمان در نمایش شاه ماهی

نمایش شاه ماهی به کارگردانی رضا بهاروند و تهیه کنندگی محمد قدس و امیر جدیدی ، نوشته مشترک احمد سلگی و رضا بهاروند است که از اواسط اردیبهشت ساعت 21 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

عکسی از امیر جدیدی بازیگر و تهیه کننده نمایش شاه ماهی

امیر جدیدی بازیگر و تهیه کننده نمایش شاه ماهی

امیر جدیدی بازی در تئاتر را از سال 91 با نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق آغاز کرد و نمایش کالیگولا و آوازه خوان را روی صحنه برد. این هنرمند کشورمان این بار در تجربه ای متفاوت تهیه کنندگی نمایش شاه ماهی را برعهده گرفت و علاوه بر بازی در این نمایش در جایگاه تهیه کننده هم در این نمایش حضور دارد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن