ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، نیکی کریمی و عکس نیکی کریمی و خسرو شکیبایی در فیلم قدیمی سارا و بازیگر نقش سارا در فیلم سارا و عکس قدیمی نیکی کریمی و نیکی کریمی در فیلم سارا و فیلم سارا داریوش مهرجویی و نیکی کریمی و خسرو شکیبایی در فیلم سارا در نم نمک ببینید.

عکس نیکی کریمی و خسرو شکیبایی در فیلم قدیمی سارا

نیکی کریمی یکی از سوپراستارهای سینمایی ایران است که در سه دهه اخیر در فیلم های بسیاری حضور داشته است.عکس نیکی کریمی و خسرو شکیبایی در فیلم قدیمی ساراعکس نیکی کریمی و خسرو شکیبایی در فیلم قدیمی سارا

این بازیگر که با فیلم عروس مشهور شد در فیلم سینمایی سارا به کارگردانی داریوش مهرجویی بسیار درخشید و این فیلم یکی از بهترین و مهمترین کارهای داریوپش مهرجویی شد.

نیکی کریمی در فیلم سارا

نیکی کریمی در فیلم سارا

نیکی کریمی در فیلم سارای مهرجویی

نیکی کریمی با انتشار عکسی خاطره انگیز از فیلم سار در اینستاگرام خود نوشت :

زمان نگاتیو ، فیلمنامه ، بحث ، حرف ، رفاقت ، مهم بودن سینما ، کلوزاپ ، هامون ، خسرو ، تروفو ، کاپولا ، سیناترا ، بحث های فلسفی ، چند سال یک فیلم ساختن ، زمانی که دنیا واقعی بود نه مجازی

سارا ، کارگردان داریوش مهرجویی1370

نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم سارا

نیکی کریمی در پشت صحنه فیلم سارا

داریوش مهرجویی فیلم سارا را با الهام از نمایش نامه خانه عروسک اثر هنریک ایبسن الهام در سال 1370 مقابل دوربین برد. فیلم سارا یکی از بارزترین فیلم های داریوش مهرجویی در خصوص زنان است. این کارگردان فیلم های دیگری همچون بانو ، پری و لیلا را در این حیطه کرگردانی کرده است.

فیلم سارا داستان زنی را با همین نام روایت می کند که برای مخارج درمان بیماری همسرش بدهکار شده و با با خیاطی مداوم سعی در رفع بدهی خود دارد اما پس از بهبود همسرش بنا به دلایلی مجبور به ترک همسر و فرزندانش می شود.

خسرو شکیبایی و نیکی کریمی در فیلم سارا

خسرو شکیبایی و نیکی کریمی در فیلم سارا

زنده یاد خسرو شکیبایی ، امین تارخ ، نیکی کریمی ، مهوش وقاری و یاسمین ملک نصر از بازیگران اصلی فیلم سینمایی سارا بودند.این فیلم در جشنواره های داخلی و خارجی جوایز مختلفی را در بخشهای گوناگون کسب کرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن