ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، هدیه تهرانی بانوی هنرمند سینمای ایران در هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ایمجین ایندیا در اسپانیا با تقدیر ویژه هیات داوران به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم روزهای نارنجی روبرو شد.

هدیه تهرانی بهترین بازیگر جشنواره اسپانیایی شد

هدیه تهرانی بانوی هنرمند سینمای ایران در هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ایمجین ایندیا در اسپانیا با تقدیر ویژه هیات داوران به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم روزهای نارنجی روبرو شد.جایزه ویژه هدیه تهرانی در جشنواره اسپانیایی + عکسجایزه ویژه هدیه تهرانی در جشنواره اسپانیایی + عکس

روزهای نارنجی فیلمی به کارگردانی آرش لاهوتی است که سال 96 جلوی دوربین رفت و هدیه تهرانی بازیگر نقش اول زن این فیلم بود.

تبریک پرویز پرستویی به هدیه تهرانی برای جایزه جشنواره اسپانیایی اش

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی به هدیه تهرانی برای درخشش در جشنواره اسپانیایی تبریک گفت.

هدیه تهرانی

درخشش هدیه تهرانی با فیلم روزهای نارنجی در جشنواره اسپانیایی

پرویز پرستویی با انتشار این پست نوشت : تبریک به هدیه تهرانی عزیز هنرمند ارزنده سینمای ایران ، جایزه ویژه هیئت داوران یک جشنواره اسپانیایی به هدیه تهرانی برای بازی در فیلم ((روزهای نارنجی)) به کارگردانی آرش لاهوتی رسید.

هدیه تهرانی عزیز ، این تبریک جایزه رو فقط بخاطر بازیگری شما نگفتم ، بلکه بخاطر نقش مهمی هم که از روزهای اول تا بحال در منطقه سیل زده استان گلستان داشتی میگویم ، خوب میدانم که هنوز خستگی و بیخوابی اون روزها از تنت بیرون نرفته که هیچ ، ایفای نقش انسانی ات هم هنوز بپایان نرسیده .

خدا قوت شیر زن تبریک برای جایزه و حضورت در عالم هنر .

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی و علی مصفا در فیلم روزهای نارنجی

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی است که در جشنواره های بین المللی مختلف حضور داشت و برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

هدیه تهرانی

بازی هدیه تهرانی در فیلم روزهای نارنجی

هدیه تهرانی بازیگر نقش آبان ، نقش اول فیلم روزهای نارنجی است که زنی مستقل و زحمت کش را به تصویر میکشد که فعالیت های او قابل ستایش است و مردانگی را در هیبتی زنانه به خوبی نشان میدهد.

هدیه تهرانی در فیلم روزهای نارنجی با بازیگرانی چون علی مصفا ، مهران احمدی ، علیرضا استادی ، ژیلا شاهی ، رویا حسینی ، صدف عسگری ، لیلی فرهادپور ، اکرم علمدار ، امین گلستانه و سیامک ادیب همبازی بود.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر نقش اول فیلم روزهای نارنجی

این بانوی هنرمند از اولین روزهای سیل در گلستان در روزهای آغازین سال 98 در کنار مردم سیل زده این مناطق حاضر شد و کمک های بی دریغی برای مردم این منطقه انجام داد.

  • تاریخ: شنبه, 11 خرداد 1398

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن