ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، شقایق فراهانی به جمع بازیگران فیلم گل به خودی پیوست و در این فیلم ایفاگر نقشی مردانه شد و با چهره ای متفاوت روز گذشته در تهران مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت.

گریم شقایق فراهانی در فیلم گل به خودی در نقش یک مرد

فیلم سنیمایی گل به خودی به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی روز گذشته در تهران مقابل دوربین رفت.گریم دیدنی شقایق فراهانی با سبیل مردانه! + عکسگریم دیدنی شقایق فراهانی با سبیل مردانه! + عکس

این ساخته احمد تجری با حضور کیومرث پوراحمد به عنوان مشاور کارگردان اثری در ژانر کودک و نوجوان است و شقایق فراهانی با گریمی مردانه در این فیلم ایفای نقش میکند.

عکسی از گریم شقایق فراهانی در فیلم جدیدش

شقایق فراهانی به جمع بازیگران فیلم گل به خودی پیوست و در این فیلم ایفاگر نقشی مردانه شد و با چهره ای متفاوت روز گذشته در تهران مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت.

شقایق فراهانی در فیلم گل به خودی

گل به خودی فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است و شقایق فراهانی در این فیلم بازیگر نقش فیروز است.

گریم مردانه شقایق فراهانی

فیلم سینمایی گل به خودی روایتگر ماجراهای چند کودک پرورشگاهی است که توسط عروسک ها به دنیای فانتزی وارد میشوند و این آغاز ماجراهای این فیلم حوزه کودک و نوجوان است.

رایان سرلک بازیگر سریال زیرخاکی و ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت دو بازیگری هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.

ابوالفضل رجبی بازیگر پایتخت در گل به خودی

شقایق فراهانی ، رایان سرلک ، ابوالفضل رجبی ، آرینا تجری ، محمدرضا علی نیا و... بازیگران فیلم گل به خودی را تشکیل میدهند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن