ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ترانه علیدوستی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از گریم متفاوتش در فیلم کوتاه اکو به روز کرد.

گریم متفاوت ترانه علیدوستی در فیلم کوتاه اکو

ترانه علیدوستی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از گریم متفاوتش در فیلم کوتاه اکو به روز کرد.گریم متفاوت ترانه علیدوستی در فیلم کوتاه اکو + عکسگریم متفاوت ترانه علیدوستی در فیلم کوتاه اکو + عکس

ترانه علیدوستی در فیلم کوتاه اکو

عکسی از گریم ترانه علیدوستی در فیلم کوتاه اکو

ترانه علیدوستی با انتشار این عکس نوشت : نمایی از فیلم کوتاه اکو ساخته مهین صدر . عکس از مریم رضوی.

ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

عکسی از بازی ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

ترانه علیدوستی چند سالی است که در دنیای هنر گزیده کار شده است و آخرین بار سال 94 با فیلم فروشنده روی پرده سینماها رفت و سریال شهرزاد آخرین تجربه بازیگری او در نمایش خانگی بود که خردادماه سال گذشته فصل سوم آن به پایان رسید.

ترانه علیدوستی در من ترانه 15 سال دارم

عکسی از ترانه علیدوستی در من ترانه 15 سال دارم

بازیگر سریال شهرزاد اولین بار با فیلم من ترانه 15 سال دارم در سینما دیده شد و در اولین تجربه بازیگری اش حسابی خوش درخشید و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در فیلم فروشنده

بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در فیلم فروشنده

ترانه علیدوستی تجربه همکاری با اصغر فرهادی را در چند فیلم سینمایی دارد که در همه آنها موفق ظاهر شد و مورد توجه بسیاری از منتقدان سینما قرار گرفت.شهر زیبا ، چهارشنبه سوری ، درباره الی و فروشنده از جمله فیلم های ترانه علیدوستی به کارگردانی اصغر فرهادی هستند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن