ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این نمایش که با حضور چند بازیگر مشهور روی صحنه رفت با گریم هایی جالب و دیدنی همراه بود که به تازگی از گریم دیدنی و خاص مهراوه شریفی نیا در این نمایش رونمایی شد.

گریم متفاوت مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز

نمایش مری پاپینز به کارگردانی احمد سلیمانی و تهیه کنندگی میثم احمدی با بازی بازیگران سرشناس آبان و آذر امسال در تالار وحدت روی صحنه میرود.گریم متفاوت مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز + عکسگریم متفاوت مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز + عکس

این نمایش که با حضور چند بازیگر مشهور روی صحنه رفت با گریم هایی جالب و دیدنی همراه بود که به تازگی از گریم دیدنی و خاص مهراوه شریفی نیا در این نمایش رونمایی شد.

مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز

مهراوه شریفی نیا در نمایش مری پاپینز

این نمایش موزیکال با اجرای زنده ارکستر و کر ایستگاه به رهبری منوچهر صهبایی روی صحنه می رود.

بهنوش طباطبایی در نمایش مری پاپینز

بهنوش طباطبایی در نمایش مری پاپینز

نمایش مری پاپینز با اقتباسی از مجموعه داستان های مری پاپینز به نویسندگی پاملاتراورس داستان دیدار یک پرستار کودکان را با خانواده آقای بنکس روایت می کند.

احسان کرمی در نمایش مری پاپینز

احسان کرمی در نمایش مری پاپینز

در خلاصه داستان نمایش مری پاپینز آمده است :

آقای بنکس و همسرش در جستجوی پرستار جدیدی برای فرزندانشان هستند ، غافل از آنکه با استخدام مری پاپینز ، اتفاقات عجیبی رقم می خورد که همه اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد ...

گریم نیما سیاری در نمایش مری پاپینز

گریم نیما سیاری در نمایش مری پاپینز

بازیگران نمایش مری پاپینز عبارتند از :

بهنوش طباطبایی ، مهراوه شریفی نیا ، احسان کرمی ، آرمین رحیمیان ، نسیم شجاعی ، محمد شاکری ، عسل شاکری ، نیما سیاری ، ندا سیاس ، رضا راد ، فائزه حسینی و گروهی از هنرمندان موسیقی و تئاتر در نمایش مری پاپینز حضور دارند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن