ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، واکنش رامبد جوان به حواشی اش در نمایشگاه کتاب و واکنش رامبد جوان به حواشی نمایشگاه کتاب و دیدار رامبد جوان با هواداران از پشت توری و پاسخ رامبد جوان به حاشیه های به وجود آمده در نمایشگاه کتاب و پاسخ رامبد جوان به حاشیه های به وجود آمده در نمایشگاه کتاب و حضور رامبد جوان در نمایشگاه کتاب جنجالی شد در نم نمک.

حواشی نمایشگاه کتاب و واکنش رامبد جوان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه روز گذشته به دعوت یکی از ناشران در نمایشگاه کتاب حاضر شد اما این حضور چند ساعته با حواشی زیادی در فضای مجازی همراه بود.واکنش رامبد جوان به حواشی اش در نمایشگاه کتاب + عکسواکنش رامبد جوان به حواشی اش در نمایشگاه کتاب + عکس

بلافاصه بعد از حضور رامبد جوان در نمایشگاه کتاب فیلمی در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد که حکایت از ملاقات رامبد جوان با مردم از پشت میله ها داشت و این موضوع با انتقادهای زیادی از سوی مردم همراه شد.

واکنش رامبد جوان به فیلمی که از نمایشگاه کتاب پخش شد

با انتشار گسترده فیلم ملاقات رامبد جوان با مردم از پشت میله ها در نمایشگاه کتاب ، رامبد جوان با انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان داد.

 رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

توضیح رامبد جوان درباره حواشی روز گذشته نمایشگاه کتاب

رامبد جوان با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش نوشت :

سلام به همه . درک اینکه بعضی از رسانه ها!!! برای دیده شدن متوسل به هر موضوعی میشن کمی برام سخته.

با این حال این ویدئو رو برای روشن شدن ذهن شما دوستان گذاشتم که بدونید اتفاقی که من توش نقشی نداشتم به شکل غیر منصفانه و دستکاری شده به نمایش در اومده.

در عین حال ، یه کم بعدتر در حدود دو ساعتی که توی نمایشگاه بودم شاید بخاطر آماده نبودن تیم انتظامات اونجا لحظاتی به مرحله ای رسیدیم که من مجبور شدم برای زنده موندن با پرخاش به دوستان اطراف و استفاده از حرکات رزمی ، خودمو نجات بدم. کاش همه مون از رفتارهای نادرست مون شرم کنیم و البته اصلاحشون کنیم ، اگه یه جا هم دیدیم لازمه ، عذرخواهی کنیم.

چاکرم رامبد جوان .

 رامبد جوان بازیگر ، کارگردان و مجری کشورمان

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

انتشار ویدئویی از رامبد جوان که از پشت توری با مردم ملاقات میکرد موجی از انتقادها را به سوی این مجری و کارگردان کشورمان روانه داشت و بسیاری از رسانه ها با تیترهایی عجیب و غریب از حرکت زشت رامبد جوان نوشتند که با واکنش این مجری کشورمان همراه شد.

انتشار کتاب عکس راوی

کتاب عکس راوی به همت رامبد جوان منتشر شد

روز گذشته مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب عکس راوی با حضور رامبد جوان ، در غرفه انتشارات چکه در نمایشگاه کتاب برگزار شد و دلیل حضور پرحاشیه روز گذشته مجری خندوانه در نمایشگاه کتاب هم همین موضوع بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن