ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، او روز گذشته در صفحه رسمی خود در اینستاگرام  پیامی گذاشت که در آن از مخاطبان عذرخواهی کرده است و تقاضا دارد او را درک کنند.

پس از انتشار ویدئو بی حجاب آزاده نامداری در فضای مجازی ، او بارها با ویدئو و پیام های مختلف سعی در توضیح ، توجیه و عذر خواهی است که هر یک از این پست ها به سرعت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شوند. آخرین عذر خواهی آزاده نامداری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام +عکسآخرین عذر خواهی آزاده نامداری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام +عکس

 او در این پیام نوشته است :

 "سلام. روزهای تلخی بر من ، همسر و خانواده ام گذشت ، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان هستیم ، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار ، گذشته و خانواده ما ، بیش از آن که نقد ما باشد ، نقد جامعه ماست. نه از مغرض ها که هرچه کنی ، حرف خودشان را می زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می دانند. نه از لشکر بافنده ها که بی ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می سازند و هر جمله و کلمه ای را به لب می آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می زنند و هر بهتانی می بندند و نه از بددل هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می برند و از غصه بقیه شاد می شوند ، توقعی ندارم. من آزاده نامداری ، از خواهران و برادران مومنم می خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود.من همواره مهرشمارا درهمه شرایط زندگیم فراموش نمیکنم وامیدوارم این بارهم درکم کنید.ممنونم."

 لازم به ذکر است با نگاهی به کامنت های کاربران در زیر پست هایی که با تصاویر او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که یکی از بیشترین موضوعاتی که خشم کاربران را درآورده است این است که چرا او خوردن نوشیدنی الکلی و بی حجابی خود در سوئیس را توجیه می کند؟ لازم به ذکر است که سوژه های شبکه های اجتماعی دوره ای هستند و خواه یا ناخواه در گذر زمان فراموش می شوند ولی به نظر می رسد که پست های مکرر و عذرخواهی های آزاده نامداری در فضای مجازی که رسوایی اخیر خود را توجیه می کند ، نمی گذارد این قضیه فراموش شود.

آخرین عذر خواهی آزاده نامداری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام +عکس

منبع : اینستاگرام آزاده نامداری

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن