ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی و همسر ریحانه پارسا  و ریحانه پارسا  عروس شد و عروسی ریحانه پارسا و عکس شوهر ریحانه پارسا و ازدواج ریحانه پارسا و رزوبه حصاریو طلاق و جدایی ریحانه پارسا در نم نمک.

جدایی سریع ریحانه پارسا و مهدی کوشکی!

مهدی کوشکی در اسفند 98 با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرده بود.طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی + داستان ازدواجطلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی + داستان ازدواج

ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی

مهدی کوشکی با انتشار تصویر بالا نوشت :

عهدمان در این قرنطینگی!

مهدی کوشکی از بازیگران تئاتر و سینما می باشد که به تازگی در مجموعه های دل و کرگدن به ایفای نقش پرداخته است.

ریحانه پارسا نیز با نقش لیلا در سریال پدر برای مخاطبان شناخته شد.

طلاق

کمتر از شش ماه دیگر و در شهریور 99 هر دو بازیگر با پاک کردن عکس های دونفره خود در صفحه شخصی خود خبر از جدایی و طلاق دادند.

اما باید گفت شوخی های تکراری ریحانه پارسا با ازدواج و طلاق دیگر جذابیت خود را از دست داده است ، هرچند این جدایی واقعیت داشته باشد.


ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا بازیگر جوان باز هم ازدواج کرد !

او که 11 ماه پیش با انتشار حلقه نامزدی خود خبر از ازدواجش با روزبه حصاری داده بود بعد از چند روز اعلام کرد دروغ 13 فروردین بوده است

اینبار با مهدی کوشکی !

ریحانه پارسا حالا برای بار دوم 23 اسفند ماه 98 با انتشار عکس مشترک خود با مهدی کوشکی (بازیگر) نوشت: عهدمان در این قرنطینگی.

مهدی کوشکی نیز همان عکس را در شبکه اجتماعی خود با همین متن منتشر کرد.

زندگی شخصی مهدی کوشکی

مهدی کوشکی سالهاست که ازدواج کرده است و در 25 اسفند 1383 صاحب یک پسر بنام آرسام شده است.گفته میشود صحرا فتحی همسر مهدی کوشکی است که این موضوع صحت ندارد.

حواشی زندگی مهدی کوشکی

حواشی زندگی مهدی کوشکی

سیل تبریک سلبریتی ها

در این بین سیل تبریک سلبریتی ها در جریان بود.

آنها انگار فراموش کرده بودند کمتر از 11 ما پیش با خبر ازدواج جعلی خانم پارسا با روزبه حصاری سرکار رفتند که بعدا مشخص شد این بازیگر نوجوان آنها را دست انداخته است.

ریحانه پارسا بازیگر جنجالی

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

اختلاف سنی 18 سال

مهدی کوشکی بازیگر با سابقه متولد 1359 می باشد و ریحانه متولد 1377 بوده و 18 سال اختلاف سنی دارد، در ضمن آقای کوشکی متاهل نیز می باشد.

هدف چیست ؟!

ریحانه پارسا هنوز عرق شهرت اش از سریال پدر پاک نشده بود که شروع به انتشار عکس هایی با آرایش زننده کرد که از آن زمان نشان داد عاشق حاشیه است.

این میل به دیده شدن او را وادار به حرکات عجیب و غریب در برخی اکران ها نیز کرده است که انتقاد برخی بازیگران خانم را نیز در پی داشت.

منتظر بمانید

باید منتظر ماند تا ببینیم آخر عاقبت این ازدواج ها و طلاق های ریحانه پارسا چه می شود!

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
66.6%

نظر دادن