ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، این بازیگر جوان در یک گفتگو با تی وی پلاس درباره مسائل مختلفی در زندگی هنری اش صحبت کرد و خبر از ماجرای ازدواجش داد.

سحر قریشی مجددا ازدواج کرد؟

سحر قریشی بازیگری که با بازی در سریال دلنوازان در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد یکی از چهره های پرکار این روزهای سینما است که با فیلم سینمایی ایکس لارج روی پرده سینماها است.ماجرای ازدواج مجدد سحر قریشی + عکسماجرای ازدواج مجدد سحر قریشی + عکس

این بازیگر جوان در یک گفتگو با تی وی پلاس درباره مسائل مختلفی در زندگی هنری اش صحبت کرد و خبر از ماجرای ازدواجش داد.

ماجرای خبر ازدواج مجدد سحر قریشی چیست

سحر قریشی چند روز پیش مهمان تی وی پلاس یک مجله ویدئویی اینترنتی شد و در این برنامه درباره مسائل مختلف دنیای هنر صحبت کرد و خبر از ایجاد تغییراتی در زندگی اش داد و مجری این برنامه به حلقه ای که در دست خانم بازیگر بود اشاره کرد و موضوع ازدواج سحر قریشی تایید شد.

ازدواج مجدد سحر قریشی

ماجرای ازدواج مجدد سحر قریشی

سحر قریشی در این مصاحبه گفت که تصمیمات جدیدی برای زندگی اش دارد و قرار است تا 35 سالگی در دنیای بازیگری فعال باشد و بعد از آن به دنبال یک زندگی آرام و بی دردسر و کارگردانی است.

سحر قریشی بازیگر سینما

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون

سحر قریشی چند سال پیش هم با ماجرای ازدواجش با حواشی زیادی روبرو شد و از آن روزی که به عنوان مهمان روبروی رضا رشیدپور در برنامه دید در شب نشست و خبر از نامزدی با امید علومی داد و آن روزی که این ماجرا توسط خود خانم بازیگر تکذیب شد با ماجرای حواشی ازدواجش مواجه شد.

پاییز سال 96 سحر قریشی باز هم با ماجرای تازه ای درباره ازدواجش مواجه شد و خبر ازدواجش با بازیکن جوان فوتبال حاشیه های زیادی برایش ساخت که در نهایت توسط خانم بازیگر و آقای فوتبالیست تکذیب شد.

بازی حمید گودرزی و سحر قریشی در نیوکاسل

حمید گودرزی و سحر قریشی در نیوکاسل

سحر قریشی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که بازیگری را از سال 88 با فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به محبوبیت و شهرت در میان مردم رسید.

 سحر قریشی در فیلم پاتو کفش من نکن

بازی سحر قریشی در فیلم پاتو کفش من نکن

این بازیگر جوان که این روزها یکی از چهره های پرکار سینما و تلویزیون است در جدیدترین تجربه سینمایی اش بازیگر فیلم های کمدی چون ایکس لارج ، خالتور ، پاتو کفش من نکن ، همه چی عادیه ، نیوکاسل و ... بود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
80%

نظر دادن